بازار

خرید دنا پلاس کم کارکرد با امکان پرداخت قسطی

دنا پلاس یکی از جوان‌پسندترین خودروهای ایرانی است؛ چون به نسبت سایر تولیدات داخل آپشن‌ها و ظاهر به‌روزتری دارد و نسخه‌های توربو آن توانسته رضایت عاشقان سرعت و سبقت را تا حد زیادی جلب کند. در کنار این مزایا، دنا پلاس قیمت مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های چینی و خارجی دارد؛ به‌نحوی‌که قیمت ارزان‌ترین خودروی چینی دارای موتور توربو، حدود 2 برابر قیمت دنا پلاس توربو است.

این خودرو در تیرماه 1403 در آستانه ورود به باشگاه خودروهای یک میلیارد تومانی قرار دارد و شیب افزایش قیمت این خودرو تا این تاریخ، باعث شده تا بسیاری قید خرید آن را بزنند. از طرف دیگر ثبات فعلی بازار خودرو و کاهش نسبتی قیمت‌ها باعث شده تا برخی تصور کنند فعلاً برای تأمین بودجه خرید دنا پلاس فرصت دارند؛ این درحالی است که بازار خودروی ایران اصلاً قابل پیش بینی نیست و عوامل زیادی بر افزایش و کاهش قیمت‌ها در آن تاثیر می‌گذارند.

در این مطلب قرار است طرحی را معرفی کنیم که به هر 2 گروه اجازه می‌دهد بدون ریسک و به خرید اقساطی دنا پلاس بپردازند. طرح فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک نسبت به سایر طرح‌های لیزینگ و فروش اقساطی چند مزیت مهم دارد که در متن به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

شرایط ویژه خرید اقساطی دنا پلاس از همراه مکانیک چیست؟

برای خرید اقساطی دنا پلاس و هر خودروی دیگری از همراه مکانیک، شما باید حداقل 40 درصد مبلغ خودرو را به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز کنید. مابقی مبلغ خودرو بر اساس ترجیحات و ارزیابی توان مالی شما قسط بندی می‌شود و در اقساط 6 تا 36 ماهه قابل پرداخت است. همچنین برای خرید قسطی دنا پلاس یا خودروهای دیگر، نیازی به معرفی ضامن ندارید.

همراه مکانیک یک طرح اقساطی کوتاه‌مدت هم دارد که شرایط آن کمی با شرایط بالا متفاوت است. در این طرح شما نیمی از مبلغ خودرو را به عنوان پیش‌پرداخت واریز می‌کنید و می‌توانید مابقی را در یک یا 2 مرحله و حداکثر تا 90 روز پرداخت کنید.

مدارک موردنیاز برای خرید قسطی دنا پلاس را هم در ادامه می‌بینید:

  • مدارک شناسایی مثل شناسنامه و کارت ملی
  • دسته‌چک صیادی بنفش (در طرح بلندمدت به ازای هر 2 تا 3 قسط از شما یک برگ چک گرفته می‌شود)
  • سند یا اجاره‌نامه محل سکونت
  • گردش حساب 6 ماه آخر
  • فیش حقوقی یا جواز کسب

نکته 1: مدارکی مثل فیش حقوقی و گردش حساب برای ارزیابی توان مالی شما اخذ می شود.

نکته 2: امکان ارائه چک صیادی به نام شخص دیگر وجود دارد؛ فقط حواستان باشد که خودرو به نام او سند می‌خورد.

خرید دنا پلاس کم کارکرد با امکان پرداخت قسطی

مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط در خرید قسطی دنا پلاس (بلند مدت)

طرح فروش اقساطی بلند مدت خودرو در همراه مکانیک مخصوص آنهایی است که در حال حاضر فقط نیمی از مبلغ خرید این خودرو را به‌صورت نقد در اختیار دارند و برای پرداخت نیم دیگر به‌صورت قسطی، می‌توانند روی درآمد خود در بلندمدت حساب کنند.

جدول زیر مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط خرید قسطی دنا پلاس از همراه مکانیک را نشان می‌دهد که بر اساس قیمت این خودرو در تاریخ 18 تیر 1403 و بازه بازپردخت 36 ماهه تنظیم شده است.

نوع خودرو

تعداد اقساط

مبلغ پیش‌پرداخت (تومان)

مبلغ هر قسط (تومان)

دنا پلاس صفر دنده‌ای توربو 6 دنده

36 ماهه

585.000.000

23.491.000

دنا پلاس کارکرده دنده‌ای توربو 6 دنده مدل 1401 کم کارکرد

487.000.000

19.610.000

مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط در خرید قسطی دنا پلاس (کوتاه مدت)

طرح فروش اقساطی کوتاه مدت خودرو در همراه مکانیک مخصوص آن‌هایی است که فعلاً برای خرید دنا پلاس دست نگه داشته‌اند و از تأمین مبلغ موردنیاز آن در آینده نزدیک اطمینان دارند. طرح اقساطی 90 روزه همراه مکانیک به این افراد کمک می‌کند تا دنا پلاس را با قیمت روز و تنها با پرداخت 50 درصد مبلغ بخرند و بدون جا ماندن از تورم، سر فرصت نسبت به فروش خودروی فعلی یا تأمین بودجه خرید خودرو به روش‌های دیگر اقدام کنند.

جدول زیر مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط خرید قسطی دنا پلاس در طرح اقساطی کوتاه‌مدت همراه مکانیک را نشان می‌دهد. اعداد موجود در آن بر اساس قیمت این خودرو در تاریخ 18 تیر 1403 و بازه‌های پرداخت 45 و 90 روزه تنظیم شده‌اند.

نوع خودرو

مدت بازپرداخت

مبلغ پیش‌پرداخت (تومان)

مبلغ قسط (تومان)

دنا پلاس صفر دنده‌ای توربو 6 دنده

45 روزه

569.656.000

446.040.000

90 روزه

584.912.000

460.080.000

دنا پلاس کارکرده دنده‌ای توربو 6 دنده مدل 1402 کم کارکرد

45 روزه

516.344.500

404.223.750

90 روزه

530.264.000

416.947.500

نکته: اعداد موجود در جدول بالا مربوط به پرداخت یک‌مرحله‌ای است. امکان پرداخت 2 مرحله‌ای نیز در بازه‌های زمانی ذکر شده وجود دارد که مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط در این حالت، تغییر می‌کند.

برگ‌های برنده طرح‌های اقساطی همراه مکانیک چیست؟

مزایای زیر، طرح‌های فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک را از سایر طرح‌های لیزینگ و اقساطی متمایز می‌کند و باعث می‌شوند که بدون ریسک خودروی موردنظر خود را به‌صورت اقساطی بخرید:

  • تحویل 48 ساعته خودرو
  • ثبت سند شش‌دانگ به نام شما از همان ابتدای کار
  • اعتبارسنجی کوتاه‌مدت (کمتر از یک هفته)
  • تأمین سرمایه بدون درگیرکردن شما در امور اداری
  • کارشناسی شدن تمامی خودروها
  • تضمین کارشناسی 850 میلیون تومانی
  • تضمین امنیت معامله
  • تنفس 2 تا 3 ماهه بین واریز پیش‌پرداخت و اولین قسط در طرح کوتاه‌مدت
  • شفافیت در آگهی‌ها و امکان بررسی گزارش کارشناسی کامل خودرو در هر آگهی

برای خرید قسطی دنا پلاس از همراه مکانیک از کجا شروع کنید؟

خرید و فروش اقساطی دنا پلاس ؛ در زمان عدم‌ثبات شرایط اقتصادی و تورم هرساله به یکی از گزینه‌های اصلی خریداران این خودرو تبدیل می‌شود. خرید اقساطی دنا پلاس برای افرادی که قادر به خرید نقدی آن نیستند، یا می‌خواهند خودروی فعلی خود را ارتقاء دهند گزینه‌ی مناسبی است.

درصورتی‌که تمایل و شرایط لازم برای خرید اقساطی دنا پلاس از همراه مکانیک (hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/irankhodro/denaplus/?credit=true) را دارید، می‌توانید وارد لینک مشخص‌شده شوید و بعد از بررسی آگهی‌های مربوط به این خودرو در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک، خودروی موردنظر خود را انتخاب کنید. بعد از ثبت درخواست، کارشناسان همراه مکانیک برای ادامه مراحل با شما تماس می‌گیرند و از لحظه بازدید تا تعویض پلاک همراه شما خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا