بازار

همه‌چیز درباره هتل آمون بلک آنتالیا

یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای تجربه اقامتی فراموش‌نشدنی، هتل آمون بلک آنتالیا است. این هتل در نزدیکی مجموعه لند آو لجندز آنتالیا قرار دارد و علاوه‌بر امکانات خوب اقامتی، دسترسی مناسبی به مکان‌های گردشگری مختلف این شهر دارد. اقامت در این هتل لوکس و مدرن شما را پشیمان نخواهد کرد و یکی از بهترین تجربیات سفر به آنتالیا را برای شما رقم خواهد زد. در این مطلب با امکانات و خدمات این هتل فوق‌العاده آشنا خواهید شد.

معرفی هتل آمون بلک آنتالیا

آنتالیا شهری توریستی است و همه ساله گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا به آن سفر می‌کنند. همین موضوع باعث شده که هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی در این شهر ساخته شوند که هرکدام امکانات و خدمات متنوعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. یکی از هتل‌های خوبی که برای اقامت در آنتالیا می‌توان انتخاب کرد، هتل آمون بلک است. این هتل 4 ستاره در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد و هتلی مخصوص بزرگسالان است، در نتیجه اگر خانواده هستید و فرزندی کوچک دارید، بهتر است دیگر هتل های آنتالیا را برای اقامت بررسی کنید.

این هتل به‌صورت یوآل خدمات ارائه می‌کند و نزدیکی به ساحل، امکانات عالی و دسترسی به جاذبه‌های گردشگری مانند مجموعه لند آو لجندز، باشگاه گلف کایا ایگلز و باشگاه گلف کاریا، آن را به یک گزینه اقامتی خوب در آنتالیا تبدیل می‌کند.

امکانات هتل آمون بلک

به‌عنوان یکی از هتل‌های 4 ستاره آنتالیا، هتل آمون بلک از امکاناتی فوق‌العاده برخوردار است. یکی از این امکانات، اینترنت WIFI است که دسترسی به آن در تمام نقاط هتل، به‌صورت رایگان امکان‌پذیر است. پذیرش این هتل به‌صورت 24 ساعته خدمات‌رسانی دارد و در هر ساعت از شبانه‌روز که به آن مراجعه کنید، امکان استفاده از خدمات پذیرش را خواهید داشت. از دیگر امکانات عمومی هتل می‌توان به خشکشویی اشاره کرد که با پرداخت هزینه خدمات شستشو، خشکشویی و اتوکشی لباس‌ها را ارائه می‌کند.

هتل آمون بلک، دارای یک بخش ویژه کنفرانس و برگزاری جلسات است که اگر با هدف سفر کاری و تجاری به آنتالیا سفر کرده باشید، امکان استفاده از آن‌ها برای شما وجود دارد. در لابی هتل بخشی به نام گردشگری وجود دارد که در آن می‌توانید با انواع جاذبه‌های گردشگری آنتالیا آشنا شده و موارد مورد علاقه خود را رزرو کنید تا همراه با تورلیدر هتل یا به‌صورت مجزا از آن‌ها بازدید کنید.

این هتل در زمینه رنت خودرو هم خدمات ارائه می‌کند، در نتیجه اگر گواهینامه بین‌المللی داشته باشید، می‌توانید خودرویی اجاره کنید و در رفت‌وآمدهای شهری از آن استفاده کنید. فروشگاه‌های مختلف برای خرید سوغاتی و مایحتاج روزمره، کافی‌شاپ، رستوران، سالن زیبایی، سالن ورزشی، استخر، سونا و جکوزی از دیگر امکاناتی هستند که در هتل آمون بلک به مسافران ارائه می‌شوند.

همه‌چیز درباره هتل آمون بلک آنتالیا

امکانات تفریحی هتل آمون بلک

به‌جز استخر و سالن ورزشی، امکانات تفریحی دیگری هم در هتل آمون بلک وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به زمین تنیس اشاره کرد. بازی در زمین تنیس نیاز به هماهنگی قبلی دارد و برای رزرو آن باید هزینه را به‌صورت مجزا پرداخت کنید. دارت از دیگر امکانات تفریحی این هتل است که در کنار تفریحاتی مانند دوچرخه‌سواری، اسپا و … می‌توانید از آن لذت ببرید. یکی از بخش‌های ویژه این هتل برای بزرگسالان کلوپ شبانه است که در آن می‌توانید به رقص و پایکوبی پرداخته، نوشیدنی رزرو کنید و یک شب عالی را در کنار همسر یا دوستان خود تجربه کنید.

اتاق‌های هتل آمون بلک آنتالیا

همه واحدهای اقامتی هتل آمون بلک، دارای امکانات کامل هستند و خدمات خوبی در آن‌ها ارائه می‌شود تا اقامتی بی‌نقص را تجربه کنید. این واحدهای اقامتی در قالب اتاق‌های 2 تا 3 نفره ارائه می‌شوند که چشم‌انداز رو به باغ یا رو به استخر دارند. همه اتاق‌ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع هستند و در تمام آن‌ها امکاناتی مانند قهوه‌ساز، مینی‌بار، کتری برقی، وسایل شستشو و بالکن وجود دارد. اتاق‌های این هتل مستقل هستند؛ اما امکان استعمال سیگار در آن‌ها وجود ندارد، بااین‌حال فضای اختصاصی برای سیگار کشیدن در طبقات هتل وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

اتاق‌های این هتل دارای حمام اختصاصی هم هستند که در آن امکاناتی مانند وان، توالت فرنگی و پک‌های بهداشتی شامل حوله و لوازم بهداشتی برای هر مسافر وجود دارد. اتاق‌های هتل آمون بلک امکان اضافه کردن ظرفیت ندارند، در نتیجه در زمان انتخاب اتاق حتما به تعداد نفرات خود توجه کنید تا در زمان حضور در هتل با مشکل مواجه نشوید. اتاق‌های این هتل تحت عناوین زیر قابل رزرو هستند:

  • اتاق دبل استاندارد با ظرفیت 3 نفر، 1 تخت دبل و 1 تخت توئین (با چشم‌انداز استخر)
  • اتاق دبل استاندارد با ظرفیت 3 نفر، 1 تخت دبل و 1 تخت توئین (با چشم‌انداز باغ)
  • اتاق دبل سوپریور با ظرفیت 3 نفر، 1 تخت دبل و 1 تخت توئین (با چشم‌انداز استخر)
  • اتاق رومانتیک با ظرفیت 2 نفر و 1 تخت دبل (دارای جکوزی)

همه‌چیز درباره هتل آمون بلک آنتالیا

هتل آمون بلک آنتالیا، انتخابی که پشیمانی ندارد

انتخاب یک هتل خوب، تاثیر زیادی در تجربه خوب سفر دارد و هتل آمون بلک آنتالیا یکی از هتل‌هایی است که این تجربه را در سفر به آنتالیا برای شما رقم خواهد زد. این هتل با بهترین امکانات رفاهی، هرآنچه مسافران برای اقامتی راحت به آن نیاز دارند را داراست و بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه می‌کند. رزرو این هتل و دیگر هتل های آنتالیا را می‌توانید از طریق فلای تودی انجام دهید. در سایت و اپلیکیشن فلای تودی علاوه‌بر امکان رزرو هتل آنتالیا، خدمات فروش بلیط هواپیما هم ارائه می‌شود تا برای تهیه بلیط تهران آنتالیا هم مشکلی نداشته باشید. در فلای توی همچنین امکان رزرو تورهای مسافرتی هم وجود دارد تا با استفاده از خدمات تور، سفری راحت را تجربه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا