بازار

بهترین مناطق دبی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت کدام‌اند؟

 بازار املاک و مستغلات دبی با اقبال زیادی مواجه شده است. مناطق مناسب سرمایه‌گذاری بلندمدت در دبی تنوع زیادی دارد.

بسیاری از اشخاصی که تصمیم دارند در یک کشور خارجی سرمایه‌گذاری كنند، شهر دبی در کشور امارات متحده عربی را انتخاب می‌کنند. چرا که نه‌تنها فاصله کمی با ایران دارند؛ بلکه از پیشرفته‌تری مکان‌های خاورمیانه است.

در این مقاله از dxboffplan، بهترین مناطق دبی برای سرمایه‌گذاری در ملک را بررسی می‌کنیم. باتوجه‌به اینکه در حال حاضر، بازار املاک امارات، بهتری راه سرمایه‌گذاری بلندمدت در امارات است اکنون بهترین فرصت خرید ملک در دبی است.

بهترین مناطق دبی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت

دبی در کجا قرار دارد؟

دبی یک از بزرگ‌ترین شهرهای امارات است که وسعتی بالغ بر ۴۱۱۰ کیلومتر مربع دارد. این شهر در منطقه خلیج‌فارس واقع شده است و در همسایگی آن شهرهای شارجه و ابوظبی قرار دارد. امارات از استانداردهای عالی شهری، شرایط اقتصادی مناسب و امکانات رفاهی مختلفی برخوردار است که منجر به سرمایه‌گذاری بخش عظیمی از مردم یا در این کشور و در شهر دبی می‌شود.

بهترین مناطق دبی برای خرید ملک کدام‌اند؟

شهر دبی به هیچ شکلی با شهرهای واقع شده در حاشیه خلیج‌فارس ایران قابل‌مقایسه نیست. این شهر از مناطق مختلفی تشکیل شده است که هر یک شرایط متنوعی را برای سرمایه‌گذاری به متقاضیان خود ارائه می‌دهد. از جمله بهترین مناطق دبی برای سرمایه‌گذاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نخل جمیرا

پالم جمیرا یا نخل جمیرا یکی از مناطق مطمئن سرمایه‌گذاری در دبی است که از مکان‌های مجلل دبی به شمار می‌رود. اقامتگاه‌های ساحلی، لاتاری‌ها و غیرها جاذبه‌های این محله به شمار می‌روند. قیمت مسکن این منطقه نسبتاً ثابت است؛ بنابراین بدون نگرانی نوسان قیمت و تورم می‌توان در املاک این منطقه سرمایه‌گذاری کرد.

مرکز شهر

مرکز شهر دبی امکانات مختلف و متنوع ارائه می‌دهد. مرکز خرید دبی مال، برج خلیفه و بلوار محمد بن راشد در این منطقه واقع شده است. آپارتمان‌های بلند و معروف دبی این منطقه را به یکی از بهترین مناطق خرید ملک در دبی تبدیل کرده است. از جاذبه‌‌های این منطقه می‌توان به بازار عربی مجلل، سوق البهار و نواری به طول ۳.۵ کیلومتر از رستوران‌ها و کافه‌ها در بلوار شیخ محمد بن راشد اشاره کرد.

دبی مارینا

دبی مارینا یکی مناطق مناسب برای خرید ویلاهای زیبا است که با رستوران‌های مختلف احاطه شده است. این محله با الهام از concord در ونکوور کانادا ساخته شده است که یک کانال مصنوعی در خط ساحلی خلیج‌فارس دارد.

آسمان‌خراش‌های این منطقه مانند برج پرنسس که از بلندترین ساختمان‌های مسکونی جهان به‌حساب می‌آیند.

اینترنشنال سیتی

اینترنشنال سیتی از مهم‌ترین مراکز خرید در دبی است که شامل بهترین اقامتگاه‌ها، مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری می‌شود. این محله از معماری کشورهای مختلفی از جمله انگلستان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، ایران و یونان الهام گرفته شده است.

خلیج تجاری دبی business bay

این منطقه توسعه‌یافته در قلب دبی قرار دارد. موقعیت این محله منحصربه‌فرد است؛ زیرا در کنار مرکز مالی بین‌المللی دبی یعنی difc و مناطق آزاد در این منطقه قرار گرفت است.

این خلیج،۲۴۰ برج مجهز دارد که برای خرید ملک دفاتر کاری و اداری منطقه مناسبی است. این منطقه برای صاحبان مشاغل و کسب‌وکار، یک مکان ایده آل زندگی و کار است. دسترسی به تاکسی و مترو در این منطقه راحت بوده و ساکنین این محله می‌توانند از امکانات تفریحی، رفاهی و ورزشی بی‌نظیر این شهرک بهره ببرند.

جمیرا

جمیرا از مناطق مسکونی ساحلی دبی است. خانه‌های این منطقه ویلایی و بزرگ هستند. این منطقه به سه دسته جمیرا ۱، جمیرا ۲ و جمیرا ۳ تقسیم می‌شود. دو هتل لوکس برج العرب و جمیرا بیچ در این منطقه قرار دارد.

جمیرا لیک تاورز

این منطقه نزدیک چهار دریاچه مصنوعی در نزدیک دبی ماریا قرار دارد. املاک این منطقه ترکیبی از برج‌های تجاری و مسکونی است. املاک این محله به دلیل قیمت متوسطشان طرفداران زیادی دارد.

داماک هیلز ۲

این منطقه در دبی لند قرار دارد که یک منطقه ساکت و آرام به شمار می‌رود. ای محله شامل سه بخش آکویا پارک، آکویا درایو و باشگاه گلف ترامپ است.

موقعیت مناسب، دسترسی آسان به مناطق شهر و تجاری از مزایای سرمایه‌گذاری در این قسمت است.

منطقه The Greens And Views

دگرینز اند ویوز یکی از مناطق توسعه‌یافته دبی است که توسط سازنده معروف، عمار طراحی شده است. این شهرک لوکس املاک متنوعی از جمله خانه ویلایی، تاون هاوس، آپارتمان و پنت‌هاوس به متقاضیان ارائه می‌دهد.

عربین رنچرز

عربین رنچرز یکی محله فوق‌العاده برای زندگی خانوادگی آرام است. موقعیت مناسب، دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی و سازگاری با محیط‌زیست مزایای این منطقه است.

دیره

دیره از مناطق قدیمی دبی است از یک سمت به خلیج‌فارس و از سمت دیگر به دبی کریک منتهی شده است. این منطقه در شرق دبی قرار دارد و در قدیم مرکز دبی بوده است. بافت سنتی این منطقه گردشگران زیادی را به آنجا می‌کشاند.

بهترین مناطق دبی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت

اینترنت سی تی

این منطقه یک منطقه فناوری و تجاری است که برای افراد شاغل انتخاب عالی به شمار می‌رود. افراد این منطقه از امکانات مختلفی از جمله امکانات متنوع رفاهی، فراغتی، ورزشی و تفریحی و مراکز درمانی در نزدیکی ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌کنند. این منطقه شامل آپارتمان‌های تک خواب، دو خواب و سه خواب در متراژهای متنوع است.

ارجان بی

ارجان بی یکی از شهرک‌های درحال‌توسعه دبی است. یکی از بهترین مناطق دبی برای سرمایه‌گذاری بلند مدت در امارات است. این شهرک در حومه دبی واقع شده است و ساختمان‌های تجاری و مسکونی زیادی دارد. دو مرکز گردشگری مهم باغ پروانه و باغ معجزه گل در این منطقه را دارد.

جزیره بلو واترز

جزیره مصنوعی بلو واترز یک شهر آبی مدرن است که واحدهای مسکونی و تجاری و تفریحی مدرن با زیر ساخت‌های قوی زیادی دارد. این منطقه دسترسی فوق العاده‌ای به سایر مناطق از جمله فرودگاه بین‌المللی دارد.

جزایر جهان

جزایر جهان یا جزایر جهانی دبی یکی از پروژه‌های خیره‌کننده امارات است که به شکل نقشه جهان طراحی شده است. این پروژه در آینده به بهترین مرکز توریستی، تفریحی و ویلاهای لاکچری دبی تبدیل می‌شود.

بهترین مناطق دبی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت

خرید ملک در دبی چه مزایایی دارد؟

سرمایه‌گذاری در ملک در هر یک از مناطق دبی یک سرمایه‌گذاری برد – برد است. از جمله مزایای خرید ملک در دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشرفت اقتصادی: دبی اکنون به یکی از گذرگاه‌های اقتصادی خاورمیانه تبدیل شده است، بنابراین خرید ملک در دبی هرگز زیان‌ده نخواهد بود.

  • امنیت: این شهر از امنیت بالایی برخوردار است که آن را به انتخاب اول بسیاری از سرمایه‌گذاری که به دنبال محل امنی برای سرمایه‌گذاری هستند تبدیل می‌کند.

  • ویزای اقامت: با خرید ملک می‌توانید در قدم بعد برای دریافت اقامت چند ساله در دبی اقدام کنید.

جمع‌بندی

تخمین زده می‌شود که املاک و مستغلات دبی در سال‌های آینده به‌عنوان یکی از بهترین مقاصد برای سرمایه‌گذاری خارجی مورد توجه اشخاص زیادی در سراسر دنیا قرار بگیرد. باتوجه‌به پتانسیل قوی ای که بازار املاک امارات برای رشد و سوددهی، اکنون بهترین زمان سرمایه‌گذاری بلندمدت با خرید ملک در دبی است.

در این مقاله با مناطق مختلف دبی برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک آشنا شدیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما از طریق وبسایت dxboffplan.com بصورت ۲۴ ساعته و رایگان در ارتباط باشید.

سؤالات متداول:

آیا می تواند با وام در دبی ملک خرید؟

بله با اخذ وام نیز می‌توان در دبی ملک خریداری کرد.

آیا امکان خرید قسطی نیز وجود دارد؟

بله در صورت وجود شرایطی امکان خرید قسطی ملک نیز وجود دارد. در این خصوص باید با مالک توافق نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا