بازار

نمایندگی جی پلاس در تبریز – بادامچی

محصولات برند جی پلاس و ال جی با ضمانت شرکت گلدیران از خدمات این مجموعه می باشد. در ضمن با خرید از نمایندگی اصلی شرکت گلدیران می توانید از خدمات و جشنواره ها و تخفیفات و فروش افساطی و حتی ارسال رایگان بهرمند شوید. محصولات این برند شامل تلویزیون جی پلاس – یخچال و فریزر – لباسشویی – ظرفشویی – کولر و مایکریوو و جارو و….  در این نوشته ما به معرفی این نمایندگی و خدمات و آدرس و تلفن این فروشگاه معروف می پردازیم.

آدرس فروشگاه مجاز نمایندگی جی پلاس در تبریز – لوازم خانگی بادامچی:

تبریز،خیابان بهار، روبروی دانشگاه الزهرا، اول خ ثابت
تلفن: 0413282104

برای یافتن آدرس می توانید به اپلیکشن های نشان – بلد و گوگل مپ مراجعه فرمایید.

یخچال های جی پلاس و ال جی را در تبریز از کجا بخریم ؟

از مهمترین کالاهای ضروری در خرید لوازم خانگی برای یک خانم تبریزی خرید یخچال و فریز خوب می باشد. خرید و نگهداری مواد اولیه برای پخت و پز برای آشپزی با دستپخت خانم های تبریزی بسیار مهم می باشد ب همین پیشنهاد ما قبل از خرید راهنمایی گرفتن از مشاوران ما می باشد. نمایندگی جی پلاس در تبریز پیشنهاد حرید محصولات با مصرف پایین و مدل های جدید با ضمانت و خدمات شرکت گلدیران را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد. یخچال برند جی پلاس که محصول شرکت گلدران می باشد و سابقه محصولات ال جی کره را یدک می کشد.

یخچال های این برند در انواع ساید بای ساید ساده و یخ ساز – بالا و پایین و دو قلو می باشد. مصرف پایین موتور اینورتر بودن و ضمانت بالای کمپرسور از ویژگی های این نوع محصولات می باشد. در تمامی مدل های این برند مشکل برفک یخچال حل شده و در اصطلاح به این نوع محصولات نوفراست می گویند. در مهمترین مزابای این محصول سایز بزرگ و جادار بودن آنها برای خانواده های پر جمعیت می باشد. طراحی زیبا و بی نقص را به راحتی می توان در محصولات جی پلاس دید. این یخچال ها در سه رنگ سفید و خاکستری و مشکی به بازار های ایران و جهان ارائه می شوند.

نمایندگی جی پلاس در تبریز در فروش تلویزیون های هوشمند جی پلاس:

استفاده از تلویزیون برای سرگرمی خانواده بسیار مهم می باشد. براساس رسوم ترک ها و براساس گفته های روانشناس زن تبریز خرید لوازم صوت و تصویری از وظایف داماد می باشد و شامل جهزیه دختر نمی باشد. داماد های تبریزی برای خرید یک تلویزیون به کیفیت بالا هزینه کافی می کنند چون کیفیت و هوشمند بودن محصول برایشان مهم می باشد. در بازار ایران کالاهای قلابی و فیک زیاد یافت می شود به همین دلیل پیشنهاد ما خرید از نمایندگی جی پلاس در تبریز می باشدو سری جدید تلویزیون های جی پلاس علاوه بر هوشمند بودن قابلیت کیو ال ای دی می باشند در واقع QLED یک لایه‌ی کوانتومی در بین لایه LED و پنل LCD موجود قرار می‌گیرد و این لایه‌ی کوانتومی  باعث می‌شود تا دقت تعداد رنگ بیشتر شده و رنگ‌های واقعی‌تر تولید و به نمایش در آید.

به دلیل تنوع محصول در تلویزیون این محصولات در سایز های 32 تا 98 اینج که سایز 98 اینج هم اکنون بزرگترین سایز تلویزیون در بین رقبا می باشد. حمل و نصب رایگان و همچنین حرید اقساطی در کنار ضمانت اصلی شرکت گلدران از مزایای خرید از لوازم خانگی بادامچی می باشد. علاوه بر فروشگاه بادامچی می توانید محصولات جی پلاس را در . استان آذربایجان غربی از نمایندگی جی پلاس ارومیه خردمند خریداری کنید. علاوه بر محصولات جی پلاس یرای تکمیل بوازم صوتی تصویری می توانید از ساند بار های ال جی از این
فروشگاه تهیه کنید.

نمایندگی جی پلاس در تبریز یخچال و فریزر های جی پلاس

نمایندگی جی پلاس در تبریز یخچال و فریزر های جی پلاس:

خرید یخچال فریزر، به عنوان مهم ترین عضو آشپزخانه، از حساسیت های زیادی برخوردار اسن به همین دلیل، اگر قصد خرید یخچال جی پلاس را دارید باید حتما اطلاعات کافی درباره آن داشته باشید. در کل یخچال های جی پلاس از لحاظ فناوری هم سطح یخچال های خارجی میباشد و از تکنولوژی هایی همچون ،تکنولوژی نوفراست،مصرف انرژی بهینه،کمپرسور،اینورتر هوشمند،سیستم چندگانه جریان هوا،صفحه نمایش لمسی، فیلتر تصفیه هوا، محفظه مخصوص میوه و سبزیجات با قابلیت تنظیم رطوبت، کنترل هوشمند دما، قفل کودک، فناوری کاهش نویز و سیستم عیب یابی هوشمند برخوردارند؛ و از این لحاظ کیفیت بالایی دارند.

هنگامی که قرار است یکی از انواع یخچال فریزر جی پلاس را انتخاب کنید، باید تمامی ویژگی ها و قابلیت هایی آن، شامل مشخصات ظاهری و امکانات کاربردی یخچال را بررسی کنید؛ از این طریق می توانید از کیفیت آن مطمئن شوید! مهم ترین قابلیت هایی که باید در هنگام ارزیابی کیفیت یخچال جی پلاس مد نظر قرار گیرند:

  • نوع موتور و توان آن
  • تعداد طبقات یخچال و فریزر
  • وجود محفظه مجزا برای نگهداری میوه و سبزی
  • برخورداری از سیستم هشدار برای باز بودن درب یخچال
  • مجهز به قابلیت های سرمایش و انجماد سریع در یخچال و فریزر
  • برخورداری از تکنولوژی بدون برفک یا نو فراست

ویژگی های ماشین های ظرفشویی نمایندگی جی پلاس در تبریز

ماشین های ظرفشویی جی پلاس در 5 مدل طراحی شده است و این 5 مدل با وجود امکانات بسیار، باهم تفاوت دارند. که هر کدام از این مدل ها را می توانید بسته به نیاز و امکانات مورد علاقه خود انتخاب کنید. موتور هوشمند اینورتر در ماشین ظرفشویی جی پلاس قادر است مصرف انرژی را مدیریت کند و شستشو، هوشمندانه فعالیت کند. با کمک این موتور،دستگاه، بازدهی بالاتر خواهد داشت.

موتور های BLDC ماشین ظرفشویی جی پلاس، نسل جدید موتور های با قدرت و بازدهی بالاتر و ماندگاری بیشتر نسبت به موتور های معمولی است از دیگر ویژگی های مهم این موتور صدای کم و عدم تولید آلودگی های کربنی است. و همچنین با کمک قابلیت شستشوی نیمه ظرفیت در ماشین ظرفشویی جی پلاس، می توانید در صورت نیاز، شستشوی ظروف را با نصف ظرفیت دستگاه انجام دهید. این ویژگی برای خانواده های کم جمعیت یا در مواردی که لازم است دستگاه قبل از پر شدن کامل ظرفیت،روشن شود،بسیار کار آمد است. لازم به ذکر است در حالت نیمه ظرفیت علاوه بر کاهش مصرف آب و برق، می توان از هر دو سبد دستگاه استفاده کرد.

نمایندگی جی پلاس در تبریز کولر گازی های جی پلاس

نمایندگی جی پلاس در تبریز کولر گازی های جی پلاس:

کولر گازی جی پلاس محصول جدید گلدیران است و اگر برای خرید کولر گازی در حال بررسی هستید می تواند یکی از گزینه های انتخابی شما باشد؛هر چند اگر بیشتر در مورد کولر گازی جیپلاس بدانید به احتمال خیلی زیاد آن را انتخاب می کنید. چرا که این دستگاه علاوه بر ظاهر بسیار زیبا و طراحی ویژه ای که دارد، قابلیت های یک کولر گازی برتر را نیز دارا است و همچنین ویژگی ها باعث می شود یک انتخاب خیلی خوب برای تهویه محیط شما باشد.

شاید بخواهید بهترین مدل کولر گازی جی پلاس را شناسایی کرده و آن را خریداری نمایید.کمپورسور هوشمند اینورتر و گارانتی 5 ساله موتور،پرده های طلایی،پرتاب باد چهار طرفه، عملکرد I Feel،حالت Turbo،عملکرد Eco، ذخیره سازی تنظیمات شخصیSet،رطوبت زدایی،حالت خواب،تایمر و… کولر های گازی جی پلاس در مقایسه با مارک های مشابه قیمت مناسبی دارد، از این رو برای انتخاب ظرفیت بالاتر مشکلی نخواهید داشت. کولر های گازی جی پلاس در ظرفیت های 9000،12000،18000،24000،30000 تولید و به عرضه شده و از این میان 5 مدل برای مناطق معتدل و2 مدل برای مناطق گرمسیری و حاره ای طراحی شده است. تمامی مدل ها اینورتر و کم مصرف هستند.

 

نمایندگی جی پلاس در تبریز:

برند جی پلاس یا گلدیران، به تازگی محصولات مختلف خود را به نمایش گذاشته است. در همین حال مشتری های یادی را جذب خود کرده است. برای معرفی بیشتر شرکت گلدیران که نماینده برند جی پلاس است. با تدبیری مقتدرانه تمام لوازم های خانگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و… به کمک این برند وارد بازار می شود. یکی از مزیت هایی که همه لوازم خانگی های جی پلاس دارند این است که تمام قطعات آن از شرکت های بزرگ تامین می شود.

این برند از سال1397 شروع به فعالیت کرده است. همچنین خدمات گسترده و متنوعی را برای کاربران ایرانی به ارمغان آورده است. لوازم خانگی جی پلاس مزیت های زیادی دارد که همین امر باعث شده مشتری های زیادی خواهان خرید آن شوند. علت اصلی با کیفیت ودن محصول های جی پلاس به تجربه و سابقه بلند مدت آن بر میگردد. جی پلاس نتیجه تجربیات گلدیران در مسیر موفقیت های 30 ساله این شرکت است. در واقع گلدیران این بار یک برند ایرانی را به صورت انحصاری با بهترین قیمت تولید و به بازار عرضه کرده که اهداف بزرگی را دنبال می کند. خیلی از افراد ممکن این فرق بین دو برند ال جی و جی پلاس را ندانند.جی پلاس در سال 1398 جایگزین برند ال جی شده است. همچنین جی پلاس یک زیر مجموعه ای از شرکت گلدیران است. همین طور که جی پلاس محصول ساخت کشور چین است.

آیا جی پلاس مان ال جی است؟ پاسخ به این سوال نیازمند درک دقیقی از رابطه این دو برند است. جی پلاس یک برند ایرانی است که تحت نظر شرکت گلدیران فعالیت می کند. قبل از سال 1397 گلدیران به عنوان نماینده خدمات پس از فروش ال جی در ایران فعالیت می کرد. با افزایش تحریم های اقتصادی و سیاسی علیه ایران شرکت ال جی حدود15 سال پیش به تدریج از بازار ایران خارج شد و همکاری آن با گلدیران قطع شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا