بازار

بهیدو؛ بهترین شرکت طراحی سایت | انواع خدمات طراحی سایت و سئو

اگر به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت برای سازمان یا کسب و کار خود هستید، در این مقاله با ما همراه باشید.

ما در شركت بهيدو طیف وسیعی از خدمات طراحی سايت را ارائه می دهیم که مطابق با اهداف تجاری شما هستند. طراحی وب سایت شما نقش مهمی در خروج یا ماندن بازدیدکنندگان شما در صفحات وبسایتتان دارد. اگر موفق شوید اولین تأثیر خوب یا قوی را روی بازدیدکنندگان بگذارید، احتمال ماندن آنها در وبسایت شما بیشتر است. شما با طراحی سايت جذابيت بصري بازديدكنندگان را افزايش داده و به اين ترتيب اولين تاثير خوب را بر روي آن‌ها خواهيد داشت. بهیدو؛ بهترین شرکت طراحی سایت براي تجارت شماست.

  1.  بهیدو؛ بهترین شرکت طراحی سایت
  2. خدمات شرکت بهین مبتکران ایده آرتین ( بهیدو)
  3.  انواع سایت هایی که بهیدو برای شما طراحی می کند
  4. سخن پایانی

بهیدو؛ بهترین شرکت طراحی سایت

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصی فعال در زمینه تجارت الکترونیک و تولید نرم افزارهای اختصاصی است. تیم بهیدو به عنوان دپارتمان دیجیتال مارکتینگ بهترين انتخاب در راستای طراحی سایت اختصاصی براي كسب‌وكار شماست. باتوجه‌به نقش پررنگ طراحی سایت اختصاصي در صنایع مختلف علي الخصوص خدمات طراحی و سئو سايت، شرکت طراحی سایت بهیدو بر آن شد تا فعالیت شرکت را در سراسر کشور ارتقا دهد. امروزه شرکت طراحی سایت بهیدو (مرکز طراحی سایت در اصفهان و سایر شهرها) با عرضه راهکارهای هوشمند و مشاوره، نقش مهمي در پیشبرد اهداف کسب‌وکارها و صنایع مختلف ايفا مي‌كند. بنابراين اگر به دنبال وب سایتی زیبا، کارآمد و متناسب با نیازهایتان هستيد با ما در شركت بهيدو تماس حاصل فرماييد. كارشناسان خبره شركت ما بصورت شبانه روزي تلاش مي‌كنند تا راه رسيدن شما به اهداف تجاريتان را هموار سازند.

 

خدمات شرکت بهین مبتکران ایده آرتین ( بهیدو)

ما در بهیدو با تکیه بر دانش تخصصی و مهارت‌های فنی در زمینه طراحی سایت وردپرسی، طراحی سایت با php ، طراحی سایت اختصاصی، طراحی سایت ها فروشگاهی، شرکتی و …، طراحی اپلیکیشن، طراحی ui/ux، سئو و بهینه سازی وب سایت فعالیت‌های موفقی در سطح بین‌المللی داشته و در جهت توسعه و ارتباط با بازار هدف، تلاش خود را دوچندان کرده ایم. دپارتمان طراحی سایت بهيدو شامل ارتباط با مشتریان، واحد گرافیک، واحد پشتیبانی و ارتباط با مشتریان است. شركت ما با ارائه خدمات نوآورانه، همکاری رضايت بخشي را در طول پروژه براي مشتریان خود به ارمغان آورده است. در صورت نیاز به هرکدام از خدمات بالا یا مشاوره دیجیتال، کافی است با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت وردپرسی

وردپرس یک پلتفرم عالی برای انواع وب سایت‌ها است. از وبلاگ نویسی گرفته تا تجارت الکترونیک و وب سایت‌های تجاری و …، وردپرس با در نظر گرفتن قابلیت استفاده و انعطاف پذیری، راه حلی عالی برای وب سایت‌های بزرگ و کوچک است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای فوق‌العاده انعطاف‌پذیر است این به شما امکان می دهد بدون نیاز به دانستن چیزهای زیادی در مورد کدنویسی، محتوای وب سایت خود را ایجاد، ویرایش و مدیریت کنید. يكي از خدمات شگفت انگيز شركت بهيدو طراحي سايت‌هاي وردپرسي است. همانطور كه اشاره شد طراحی سایت وردپرسی به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به دانش برنامه نویسی يا کدنویسی، وبسایت حرفه‌ای با بی‌نهایت امکانات بسازید. پس طراحي سايت ورد پرسي مي‌تواند يكي از بهترين انتخاب‌ها براي راه اندازی سایت تجاري شما به شمار ‌آید.

طراحی سایت اختصاصی

در طراحی سايت اختصاصی، تجربه کاربر در درجه اول اهمیت قرار دارد. سایت‌ها برای ارائه جذابيت بصری و عناصر تعاملی ساخته شده‌اند که تجربه‌ای یکپارچه و متناسب را ارائه می‌دهند. اگر قصد سرمایه گذاری در سایت خود را دارید، طراحی سایت اختصاصی برای شما مناسب است؛ زیرا طراحی سایت اختصاصی امکان افزودن جدیدترین امکانات به سایت و حتی انتخاب امکانات سفارشی را برای شما فراهم می‌آورد. در طراحی وب سایت وردپرسی دست شما چندان باز نیست؛ زیرا با توجه به آماده بودن قالب و در دسترس بودن امکانات سایت از طریق افزونه‌هایی که از قبل موجود و بر روی پنل نصب شده‌اند، محدودیت‌هایی را به همراه خواهد داشت و امکان آپدیت یا حتی سفارشی سازی را به همراه نخواهد داشت. اما در طراحی سایت اختصاصی شما می‌توانید هرگونه سفارشی سازی را برای وب‌سایت تجاری خود انجام دهید. تیم بهیدو با توجه به نوع کاربران و متناسب با نیازهای کسب‌وکارتان به طراحی سایت اختصاصی شما می‌پردازد تا تجربه‌ای به یاد ماندنی در ذهن مشتریان شما ایجاد کند.

طراحی سایت با لاراول، طراحی سایت با php

شاید از خودتان بپرسید لاراول چیست؟ تصور کنید می‌خواهید وب‌سایتی بسازید که می‌تواند کارهای شگفت‌انگیزی انجام دهد، مثلاً به افراد اجازه دهید با یکدیگر چت کنند، محصولات آنلاین بخرند یا ویدیو تماشا کنند. برای انجام این کارها می‌توانید از پلتفرمی مانند لاراول استفاده کنید. لاراول مانند جعبه ابزاری است که هر آنچه را که برای ساختن یک وب سایت نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. لاراول دارای اجزای آماده ای است که می‌توانید از آنها برای ایجاد ویژگی‌های مشترک مانند تأیید اعتبار، صفحه بندی و… استفاده کنید. لاراول یک چهارچوب نرم افزاری است که به شما کمک می‌کند وب سایت‌هایی با استفاده از زبان php  ایجاد کنید. php یک زبان قدرتمند برای ساخت وب سایت‌های پویا است. اگر می‌خواهید یک وب‌سایت پویا داشته باشید، ما در شرکت بهیدو به شما طراحی سایت با php را پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین شرکت طراحی سایت - بهیدو

انواع سایت هایی که بهیدو برای شما طراحی می کند

بهیدو بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان و سراسر کشور است که شامل انواع طراحی و توسعه وب سایت از قبیل طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، توسعه اپلیکیشن و سئو سایت در سراسر نقاط ایران می‌باشد. برای اطلاع از انواع سایت هایی که بهیدو برای شما طراحی می‌کند در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی سایت پزشکی

در عصر دیجیتالی که امروز در آن زندگی می‌کنیم داشتن یک وب سایت خوب و حرفه ای برای هر پزشکی ضروری است. یک وب سایت پزشکی با طراحی خوب می تواند به متخصصان کمک کند تا با بیماران ارتباط برقرار کنند، اطلاعات ارزشمندی را ارائه دهند و خدمات خود را به نمایش بگذارند. این وبسایت ها پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز را برای بیماران آسان‌تر می‌کنند. با این حال طراحی یک وب سایت پزشکی می تواند چالش برانگیز باشد؛ زیرا باید بین نیاز به ظاهر حرفه‌ای و نیاز به عملکرد کاربر پسند تعادل ایجاد کند. پس برای طراحی سایت پزشکی خود لازم است از یک شرکت طراحی سایت با تجربه کمک بگیرید.کارشناسان با تجربه ما در شرکت بهیدو در کنار شما هستند تا بتوانید سایت پزشکی خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

وقتی شما واردکننده محصولات یا فروشنده کالاها هستید، یکی از بهترین ایده‌ها برای به فروش رساندن محصولاتتان وب‌سایت فروشگاهی است، وب‌سایتی که بتوانید به صورت مستقیم محصولات خود را به دست مشتریانتان برسانید. طراحی سایت‌های فروشگاهی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند تا محصولات را به صورت آنلاین بفروشند و مصرف‌کنندگان را قادر می‌سازند تا محصولات را از خانه خود جستجو، ارزیابی و خریداری کنند. هدف طراحی سایت فروشگاهی تشویق بازدیدکنندگان به خرید با استفاده از رنگ‌ها، فونت‌ها، تصاویر، متن و گرافیک صحیح است. یک وب سایت فروشگاهی باید به کاربران کمک کند تا بتوانند محصولات مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند. همچنین طراحی سایت فروشگاهی باید به گونه‌ای باشد که اعتماد و هویت برند قوی ایجاد کند. با استفاده از خدمات طراحی سایت فروشگاهی شرکت بهیدو، می‌توانید صفحات وب با کارایی بالا را نمایش دهید، در نتیجه هویت قوی برند خود را ایجاد کنید و در جهت جلب اعتماد مشتریان خود گام بردارید.

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی به معنای ایجاد و طراحی یک سایت خاص برای یک شرکت تجاری است. اکثر وب سایت‌های شرکتی عالی اطلاعاتی در مورد شرکت، محصولات و خدمات آن ارائه می‌دهند و با مشتریان و سهامداران در تماس هستند. سایت‌های شرکتی اولین جایی است که مشتریان بالقوه برای آشنایی با برند، محصولات و خدمات به آن مراجعه می‌کنند. هدف اصلی وب‌سایت شرکتی ایجاد شهرت، حمایت و ارتقای کل شرکت، برند و دست‌یابی به اهداف است. شرکت بهیدو با داشتن متخصصان امور طراحی وب‌‌سایت شرکتی این توانایی را دارد تا به شما کمک کند سایت شرکتی خود را هر چه سریع‌تر طراحی و راه اندازی کنید.

طراحی سایت خدماتی

سایت خدماتی برای نمایش و تبلیغ یک خدمت خاص یا مجموعه‌ای از خدمات یک کسب‌وکار یا فرد طراحی شده است. هدف اصلی طراحی سایت خدماتی، اطلاع رسانی به مشتریان در مورد خدماتی است که ارائه می‌دهید. همچنین درعین حال مزایای آن خدمات را برجسته می‌کند. نکته حائز اهمیت در طراحی سایت‌های خدماتی تجربه مثبتی است که به مخاطبان خود ارائه می‌دهید. این تجربه مثبت باعث می‌شود تا آن‌ها به مشتریان وفادار خدمات شما تبدیل شوند و برای تجارت شما سودآور باشند. شرکت ما با طراحی حرفه‌ای سایت‌های خدماتی به شما در ایجاد مشتریان وفادار یاری می‌رساند.

طراحی سایت اختصاصی - بهیدو

بهیدو: ارائه دهنده خدمات پشتیبانی سایت

وب‌سایت شما مانند یک ماشین است. اگر در وهله اول به خوبی نگهداری نشود، به ناچار خراب می شود. پشتیبانی و نگهداری وب سایت فرآیند مستمر حفظ امنیت و عملکرد سایت شماست. پشتیبانی وب سایت به عنوان یک سرویس، شرکت شما را قادر می سازد تا به جای نگرانی در مورد حفظ وب سایت شرکت، بر اهداف تجاری تمرکز کند. این بدان معنی است که شما می توانید زمان و منابع بیشتری را برای رشد کسب و کار خود اختصاص دهید، در حالی که ما مراقب همه چیز هستیم. یکی از ویژگی‌هایی که ما را از سایر رقبا متمایز می‌کند ارائه خدمات پشتیبانی بعد از طراحی سایت به ‌صورت کاملا رایگان به مدت چندین ماه است. با خدمات ما، دیگر نیازی به نگرانی در مورد خرابی یا کندی زمان بارگذاری و آموزش نخواهید داشت. مشتریان شما می‌توانند در هر زمان به وب سایت شما دسترسی داشته باشند و دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند به راحتی پیدا کنند.

سخن پایانی

اگر به دنبال بهبود فضای کسب‌وکار خود هستید، ما یک تیم کامل از متخصصان طراحی سایت داریم که دوست دارند تجارت شما را متحول کنند. بهیدو؛ به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت، با ارائه خدمات متنوع این تحول را برای شما دلپذیرتر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا