بازار

شرکت های تولیدکننده مواد و محصولات شیمیایی

اگر به‌دنبال مرجعی ایرانی برای خرید سود پرک، سدیم متوکسید و انواع محصولات شیمیایی هستید، می‌توانید به سایت مارکو کمیکالز مراجعه کرده و محصولات شیمیایی را در مقیاس عمده سفارش دهید. به‌این‌ترتیب، علاوه‌بر بهره‌مندی از بهترین کیفیت، تا حد زیادی در هزینه‌های شما نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

از زمانی که علم شیمی پیشرفت کرد و روز‌به‌روز مواد شیمیایی جدیدی وارد بازار شدند، صنایع مختلف نیز به همان نسبت رو به جلو حرکت کردند و توانستند زندگی را برای ما آسان‌تر کنند. هر ماده شیمیایی می‌تواند در چندین صنعت مختلف به‌کار گرفته شود تا تولیداتی باکیفیت حاصل شوند. یکی از مهم‌ترین مواد شیمیایی که سالانه چیزی حدود ۵۰-۶۰ میلیون تن از آن در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، سدیم هیدروکسید یا سود پرک است. این ماده شیمیایی در هر گوشه از صنعت کاربرد دارد و از آن برای تولید محصولات مختلف استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید برترین تولیدکنندگان محصولات شیمیایی، به‌خصوص سود سوزآور، را بشناسید، در این مقاله همراه ما باشید.

معرفی ۵ شرکت برتر در حوزه تولید محصولات شیمیایی

اگر در حوزه‌ای فعالیت دارید که از مواد اولیه شیمیایی استفاده می‌کنید، حتما از اهمیت این مواد در دستیابی به نتیجه دلخواه مطلع هستید. گاهی عدم توجه به کیفیت یک ماده خاص نظیر سود پرک، می‌تواند باعث عدم کارایی فرمول شیمیایی شده و از کیفیت محصول نهایی بکاهد. از سوی دیگر، صرفه اقتصادی نیز بحث مهمی است که باید به آن پرداخته شود. زمانی که قصد تولید حجم انبوهی از یک محصول را دارید، می‌بایست مواد اولیه را نیز در مقادیر زیاد خریداری کنید. بنابراین، هزینه زیادی بابت این خرید می‌پردازید.

اگر می‌خواهید هم از نظر صرفه‌جویی در هزینه‌ها و هم از نظر کیفیت مواد اولیه اطمینان خاطر داشته باشید، می‌بایست محصولات مدنظرتان مثل سدیم هیدروکسید، سدیم متوکسید، سدیم متیلات، سدیم متوکساید و… را از شرکت معتبری خریداری کنید. هم در کشور ما و هم در کشورهای پیشرفته، برندهای معتبر و درجه یکی وجود دارند که محصولات آن‌ها را در بازار پیدا خواهید کرد؛ در ادامه، برخی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات شیمیایی را برای خرید سود پرک به شما معرفی خواهیم کرد.

شرکت مارکو کمیکالز

نخستین برند از این فهرست، یک مجموعه معتبر ایرانی است که بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه نظیر سود پرک را تولید می‌کند. «شرکت ماوی گستران زمین» مجموعه‌ای فعال در حوزه عمران معماری است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است. این مجموعه که توسط آقای دکتر معماریان احداث شده و مدیریت می‌شود، همواره به‌دنبال گسترش فعالیت خود، به حوزه‌های مختلف مرتبط با حیطه کاری خود ورود می‌کند تا کیفیت تولیدات و خدمات را افزایش دهد.

برند مارکو کمیکالز یکی از زیرمجموعه‌های ماوی گستران زمین است که در اواخر دهه نود به این مجموعه اضافه شده و یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات شیمیایی به حساب می‌آید. اگرچه دست شما برای خرید محصولات شیمیایی از برندهای خارجی باز است، اما برندهای ایرانی نظیر مارکو کمیکالز می‌توانند کیفیت مشابه از محصولات را با قیمتی به مراتب کمتر در اختیارتان قرار دهند. ازجمله تولیدات مارکو کمیکالز می‌توان به سدیم متوکساید یا Sodium Methoxide، سدیم متیلات، سود پرک یا سدیم هیدروکسید اشاره کرد. محصولات این برند از بالاترین کیفیت برخوردارند.

شرکت Dow Chemical

معمولا در هر زمینه‌ای چند مورد از موفق‌ترین برندها را می‌توان در کشور آمریکا پیدا کرد. حوزه تولید سود پرک و مواد شیمیایی نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از بهترین تولیدکنندگان یعنی «شرکت داو» در این خطه تأسیس شده است. تاریخچه فعالیت این کمپانی به سال ۱۸۹۷ برمی‌گردد؛ زمانی که شیمی‌دان مطرح آمریکایی، هربرت هنری داو، این کارخانه تولید محصولات شیمیایی را در میشیگان احداث کرد.

در سرتاسر دنیا شعبه‌های متعددی از شرکت داو کمیکال وجود دارند و بیش از ۳۵ هزار کارمند در این مراکز مشغول به کارند. تولیدات داو کمیکال بیشتر در دسته پلاستیک‌ها، رنگ‌ها و مواد افزودنی طبقه‌بندی می‌شوند. جالب است بدانید این شرکت یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پلاستیک پلی‌اتیلن در دنیا به حساب می‌آید.

شرکت برتر در حوزه تولید محصولات شیمیایی

شرکت Ineos

یکی دیگر از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات شیمیایی در دنیا، شرکت «اینئوس» است که دفتر مرکزی آن در بریتانیا واقع شده و در ۲۹ کشور دنیا هم سایت تولید و توزیع دارد. این کمپانی فعالیت خود را از سال ۱۹۹۸ آغاز کرده و این روزها بیش از ۲۶ هزار نفر در شرکت‌های وابسته به اینئوس مشغول به فعالیت‌اند.

برای خرید محصولاتی نظیر سدیم متوکسید، سدیم متیلات، سود پرک و… می‌توانید موجودی محصولات اینئوس را بررسی کرده و برای بهره‌مندی از بهترین کیفیت، محصولات این برند را خریداری کنند. جالب است بدانید فروش محصولات اینئوس آن‌قدر بالا بوده که این کمپانی توانسته است یک باشگاه فوتبال در سوئیس را نیز خریداری کند. تهیه محصولات برند اینئوس خیال شما را از بابت کیفیتی بی‌نظیر آسوده خواهد کرد.

شرکت BASF

اگر می‌خواهید با یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات شیمیایی در دنیا آشنا شوید، باید «کمپانی BASF» را بشناسید. این کمپانی یک مجموعه چندملیتی در آلمان است که از سال ۱۸۶۵ تاکنون در سطح جهانی فعالیت می‌کند. برند BASF بیش از ۱۱۰ هزار کارمند در سراسر دنیا دارد و طیف وسیعی از محصولات شیمیایی را نیز در خط تولید خود قرار داده است. مواد شیمیایی صنعتی، مواد اولیه شیمیایی، پلیمرها، محصولات مراقبت شخصی و… ازجمله تولیدات BASF هستند که آن‌ها را در بازار پیدا خواهید کرد. این مجموعه همچنین به فروش سود پرک، سدیم متوکسید، سدیم متیلات و… نیز می‌پردازد.

شرکت Leyondellbasell

آخرین شرکتی که در حوزه فروش سود پرک و محصولات شیمیایی به شما معرفی می‌کنیم «شرکت Leyondellbasell» است. جالب است بدانید این شرکت از ادغام دو شرکت leyondell آمریکایی و basell اروپایی در سال ۲۰۰۷ تشکیل شد. درحال‌حاضر دفتر مرکزی آن هم در کشور هلند واقع شده است.

این شرکت انواع و اقسام محصولات و مواد اولیه شیمیایی را تولید و آن‌ها را به سراسر دنیا ارسال می‌کند. درحال‌حاضر، محصولات Leyondellbasell را می‌توانید در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا پیدا کنید. اگر قصد خرید محصولات و مواد اولیه شیمیایی را دارید، می‌توانید این برند را نیز در نظر داشته باشید.

شرکت برتر در حوزه تولید محصولات شیمیایی

نتیجه‌گیری

در این مقاله، برترین تولیدکنندگان محصولات شیمیایی که به فعالیت‌هایی نظیر فروش سود پرک مشغول هستند را به شما معرفی کردیم. اگر به‌دنبال مرجعی ایرانی برای خرید سود پرک، سدیم متوکسید و انواع محصولات شیمیایی هستید، می‌توانید به سایت مارکو کمیکالز مراجعه کرده و محصولات شیمیایی را در مقیاس عمده سفارش دهید. به‌این‌ترتیب، علاوه‌بر بهره‌مندی از بهترین کیفیت، تا حد زیادی در هزینه‌های شما نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا