بازار

مقایسه ویژه صرافی بینگ ایکس و توبیت

صرافی بینگ ایکس و توبیت هر دو از صرافی‌های غول دنیا هستند که خدمات متنوعی به کاربران بین‌المللی خود، به‌ویژه ایرانی‌ها ارائه می‌دهند. ازآنجاکه هر دو صرافی در میان کاربران بسیار محبوب هستند، این سوال مطرح می‌شود که بین این دو صرافی بزرگ دنیا، کدام‌یک بهتر است؟ جالب است بدانید که طبق داده‌های کوین مارکت کپ، صرافی توبیت در مدت‌زمان بسیار کوتاهی توانسته به جایگاه خوبی دست پیدا کند و حجم معاملات بسیار بالایی هم در آن صورت می‌گیرد؛ بااین‌حال، هریک از این صرافی‌ها مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند که درادامه با مقایسه ویژه صرافی بینگ ایکس و toobit به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

مقایسه کامل صرافی توبیت و بینگ ایکس

در دنیای پرشور و پرجنب‌وجوش ارزهای دیجیتال، انتخاب یک صرافی مناسب برای انجام معاملات می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد. دو نام برجسته Toobit و BingX با ارائه خدمات گسترده به کاربران ایرانی و جهانی، توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند.

برای اینکه انتخاب بهتری بین این دو صرافی داشته باشید، توجه شما را به مقایسه هر دو در مواردی مانند خدمات، اعتبار و امنیت جلب می‌کنیم.

خدمات و امکانات صرافی‌ها

صرافی توبیت طیف متنوعی از انواع خدمات اعم از معاملات فیوچرز، معاملات اسپات، کپی تریدینگ و دمو تریدینگ را ارائه می‌دهد. به‌علاوه، از 9 زبان مختلف بین‌المللی پشتیبانی می‌کند و خدمات آن برای کاربران ایرانی نیز محدودیت خاصی ندارد. البته صرافی بینگ ایکس نیز خدمات کپی تریدینگ، فیوچرز و معاملات اسپات را به کاربران خود، حتی ایرانی‌ها ارائه می‌دهد. نقطه قوت بینگ ایکس در برخورداری از ربات‌های معامله‌گر خودکار است که فرایند تریدینگ را برای کاربران راحت‌تر کرده‌است.

امنیت و اعتبار صرافی‌ها

توبیت با بهره‌گیری از کیف پول‌های سرد، احراز هویت دومرحله‌ای و نظارت مداوم، امنیت دارایی‌های کاربران را تضمین می‌کند. همچنین، صرافی toobit با دریافت گواهی‌نامه سایبری با بالاترین نمره امنیتی و عبور موفق از تست نفوذ با نمره کامل ۱۰۰ از ۱۰۰، سطح بالایی از امنیت را به نمایش گذاشته‌است. همکاری این پلتفرم با شرکت‌های معتبر امنیتی نظیر کوبو (Cobo) نیز برای حفاظت از دارایی‌ها و ارائه خدمات حضانتی به کاربران، اطمینان بیشتری فراهم می‌آورد.

در مقابل، صرافی BingX نیز با استفاده از کیف پول‌های سرد، احراز هویت دومرحله‌ای و رمزگذاری SSL، از دارایی‌های کاربران محافظت می‌کند. این صرافی توسط موسسه CertiK، به‌منظور اطمینان از امنیت و انطباق با مقررات، موردممیزی قرار گرفته‌است.

ارائه خدمات به کاربران ایرانی

ازجمله مزیت‌های قابل‌توجه صرافی توبیت این است که خدمات گسترده‌ای به کاربران ایرانی خود ارائه می‌دهد. این صرافی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و امکان احراز هویت با مدارک ایرانی وجود دارد که مزیتی فوق‌العاده برای تریدرهای ایرانی به‌شمار می‌رود؛ درحالی‌که ارائه خدمات بینگ ایکس به کاربران ایرانی محدود شده و زبان فارسی نیز غیرفعال شده‌است. همچنین توجه داشته باشید که فعالیت در بینگ ایکس برای کاربران ایرانی می‌تواند چالش‌های بیشتری به‌همراه داشته باشد.

کارمزد معاملات

کارمزد معاملات اسپات در صرافی toobit برای میکر و تیکر برابر با ۰.۲۰۰۰٪ است. در معاملات فیوچرز، کاربران جدید ایرانی در این صرافی به سطح VIP2 تعلق می‌گیرند که این سطح شامل کارمزدهای پایین‌تری برای معاملات است. کارمزد معاملات اسپات در صرافی بینگ ایکس معادل ۰.۱٪ است. در معاملات فیوچرز، کارمزد میکر ۰.۰۲۰۰٪ و کارمزد تیکر ۰.۰۵۰۰٪ تعیین شده‌است.

ربات‌های معامله‌گر و کپی تریدینگ

سیستم کپی تریدینگ در صرافی توبیت بسیار دقیق‌تر است و تنظیمات شخصی‌سازی بیشتری به کاربران ارائه می‌دهد. به‌علاوه، این صرافی از امکاناتی همچون استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی استراتژی‌ها نیز برخوردار است. دررابطه‌با صرافی بینگ ایکس باید بگوییم که این صرافی با تجربه بیشتری که در دنیای ارزهای دیجیتال دارد، از تریدرهای حرفه‌ای بیشتری برای کپی ترید برخوردار است. ربات‌های معامله‌گر بینگ ایکس در بازارهای فیوچرز و اسپات هم فعال هستند.

مقایسه ویژه صرافی بینگ ایکس و توبیت

خدمات صرافی بینگ ایکس و toobit به کاربران ایرانی

هر دو صرافی BingX و Toobit به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهند، اما شرایط آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. درحال‌حاضر، BingX دسترسی به برخی خدمات خود برای کاربران ایرانی را محدود کرده‌است؛ ازجمله غیرفعال‌کردن زبان فارسی و امکان احراز هویت با مدارک ایرانی. این محدودیت‌ها می‌توانند برای کاربران ایرانی ریسک‌هایی به‌همراه داشته باشند.

ازطرفی، صرافی توبیت این محدودیت‌ها را برای کاربران ایرانی اعمال نکرده و بدون نیاز به احراز هویت اجباری، خدمات خود را ارائه می‌دهد. این صرافی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند که برای کاربران مبتدی اهمیت زیادی دارد. همچنین، کاربران ایرانی می‌توانند بدون نیاز به استفاده از فیلترشکن به این پلتفرم دسترسی داشته باشند. اگر به‌دنبال یک صرافی خارجی معتبر برای معامله ارزهای دیجیتال هستید، toobit با پشتیبانی گسترده از زبان فارسی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

علاوه‌براین، صرافی toobit با ارائه چت زنده به چندین زبان مختلف، کاربران را در تمامی مراحل معامله‌گری همراهی می‌کند.

مزایای صرافی توبیت برای ایرانی‌ها

درحال‌حاضر و در مقایسه با صرافی بینگ ایکس، می‌توان گفت که انتخاب toobit برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال توسط کاربران ایرانی بسیار مناسب‌تر است و اصلی‌ترین دلیل آن، دقیقا محدودیت‌هایی است که اخیرا در بینگ ایکس برای تریدرهای ایرانی اعمال شده‌است. ازاین‌رو، اگر بخواهیم به برخی از مزایای toobit برای کاربران ایرانی اشاره کنیم، می‌توانیم این موارد را نام ببریم:

  • نسخه فارسی این صرافی به‌طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.

  • امکان احراز هویت با مدارک ایرانی نیز فراهم است.

  • این صرافی با حجم بالای معاملات خود در بخش فیوچرز، محیط مناسبی برای فعالیت تریدرهای حرفه‌ای فراهم کرده‌است.

  • ارائه اطلاعات دقیق و شفاف ازجمله ویژگی‌هایی است که سبب اعتماد کاربران به صرافی توبیت شده‌است.

مقایسه ویژه صرافی بینگ ایکس و توبیت

توبیت فارسی؛ مرجع تخصصی آموزش toobit به فارسی

در دنیای پرچالش ارزهای دیجیتال، انتخاب یک صرافی مناسب برای کاربران ایرانی می‌تواند کاری دشوار باشد. باتوجه‌به محدودیت‌ها و ریسک‌های موجود، یافتن یک صرافی امن، قابل‌اعتماد و کاربرپسند که خدمات خود را به زبان فارسی ارائه دهد، اهمیت ویژه‌ای دارد. انتخاب درست در این زمینه می‌تواند تجربه معامله‌گری را به‌مراتب ساده‌تر و ایمن‌تر کند.

با مقایسه بینگ ایکس و صرافی توبیت، متوجه می‌شویم که تفاوت چندانی در خدمات ارائه‌شده توسط این دو صرافی وجود ندارد؛ اما تفاوت در ارائه خدمات به کاربران ایرانی بسیار قابل‌توجه است. مزیت کار با toobit در پشتیبانی از زبان فارسی، نداشتن محدودیت برای تریدرهای ایرانی و امنیت بالاست که توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌است. بنابراین، اگر به‌دنبال مرجع معتبر آموزش معتبر توبیت به زبان فارسی می‌گردید، توبیت فارسی همراه شماست. از ثبت‌نام در توبیت تا انجام معاملات مختلف، کارشناسان این مجموعه همراه تریدرهای مبتدی و حرفه‌ای خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا