بازار
موضوعات داغ

بهترین یخچال های دوقلو ایرانی

یخچال‌های دوقلو ایرانی در 2 دهه اخیر از نظر تکنولوژی و تامین نیازهای مشتریان رشد قابل توجهی داشته‌اند و به همین دلیل توانستند بخش اعظمی از بازار داخلی را در دست بگیرند. بهترین یخچال‌های دوقلو ایرانی در برندهایی نظیر الکترواستیل، کلور، اسنوا، دیپوینت، پارس، هیمالیا، سام، ایکس ویژن و امرسان عرضه می‌شوند.

معرفی بهترین یخچال های دوقلو ایرانی

بهترین یخچال‌های دوقلو ایرانی با مجموعه‌ای از استانداردها و سطح قابل قبولی از تکنولوژی روانه بازار می‌شوند.

یخچال و فریزر دوقلو الکترواستیل مدل   Electro Unique ES23    

این مدل یخچال از نظر طراحی ظاهری، شکیل و زیباست و با رنگ‌های سفید چرمی، نقره‌ای و سفید براق تولید می‌شود. ارتفاعی برابر با 198 سانتی‌متر، عمقی برابر با 71 سانتی‌متر و عرضی معادل 130 سانتی‌متر دارد و برای خانواده‌ای با جمعیت 3 تا 5 نفر مناسب است.

یخچال دوقلو الکترواستیل
یخچال دوقلو الکترواستیل

یخچال فریزر 38 فوتی الکترواستیل 2 کشو به همراه 5 طبقه دارد. 4 طبقه مجزای نیز در قسمت درب یخچال جای گذاری شده است. این یخچال به لطف فناوری نوفراست، بدون برفک است و همین ویژگی می‌تواند آن را به یکی از بهترین یخچال فریزرهای دوقلو ایرانی تبدیل کند. لاستیک درب این یخچال نیز به کمک بهترین فناوری تولید شده و از فاسد شدن مواد غذایی توسط باکتری‌ها ممانعت می‌کند. سیستم گردش هوای چندگانه از دیگر قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای این مدل یخچال است که باعث حفظ کیفیت مواد غذایی در یخچال خواهد شد.

مصرف انرژی این یخچال +A بوده و با امکاناتی نظیر چراغ کم مصرف، انجماد سریع، کم بودن صدای موتور و… عرضه می‌شود.

 یخچال و فریزر دوقلو کلور مدل  Glory

یخچال و فریزر کلور مدل Glory 22 فوت است و از نظر کیفیت ساخت، قابلیت‌ها، تکنولوژی و مجموعه امکانات در سطح بالایی قرار دارد. 22 فوت بودن کلور نشان می‌دهد که این یخچال دوقلو برای خانواده‌های کم جمعیت و نهایتاً متوسط مناسب است.

قیمت یخچال فریزر کلور
قیمت یخچال فریزر کلور

سیستم خنک‌کننده  Glory، No frost (بدون برفک) بوده و دارای یخ‌ساز اتوماتیک است. این ویژگی‌ها سبب شده یخچال کلور دوقلو به‌عنوان یکی از بهترین یخچال‌های دوقلو ایرانی معرفی شود. این یخچال با 5 طبقه و 4 کشو فریزر طراحی شده و مصرف انرژی پایینی دارد. قیمت یخچال فریزر کلور مدل Glory نسبتاً بالاست. با این حال این یخچال فضای ذخیره‌سازی زیادی دارد و در نهایت کیفیت طراحی شده است.

یخچال و فریزر دوقلواسنوا مدل SN6-0190SW-Sn5-0190SW   

یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-0190SW-Sn5-0190SW    یکی از بهترین یخچال‌های دوقلو ایرانی است. این یخچال 36 فوت است و می‌تواند جواب‌گوی یک خانواده پرجمعیت باشد. دوقلو اسنوا 5 طبقه در قسمت یخچال و 5 کشو در قسمت فریزر دارد. طراحی این مدل یخچال، زیبا و جذاب است و می‌تواند دکوراسیون خاصی را در آشپزخانه به‌وجود آورد. اسنوا 2 قلو با ویژگی‌های دیگری نظیر یخساز اتوماتیک با امکان جابه‌جایی، مصرف انرژی پایین، آبسردکن با 2 لایه مخزن و تکنولوژی No Frost و… روانه بازار می‌شود.

یخچال دوقلو اسنوا
یخچال دوقلو اسنوا

قیمت یخچال اسنوا در مدل 2 قلو 36 فوت، بالاست. البته این نوع قیمت‌گذاری با توجه به بزرگی یخچال، ظرفیت بالای ذخیره‌سازی، سطح تکنولوژی بالا، طراحی زیبا، جذابیت ظاهری، قابلیت‌های مختلف و… کاملاً منطقی و مقرون‌به‌صرفه است. در واقع این یخچال می‌تواند برای خانواده‌ای پرجمعیت انتخابی مناسب و اقتصادی باشد. قیمت یخچال اسنوا را می‌توانید در سایت زومیت مشاهده کنید.

 یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا مدل NR440p-NF280p 

یکی دیگر از بهترین یخچال‌های دوقلو ایرانی پیشنهادی می‌تواند یخچال هیمالیا مدل پانوراما باشد. این یخچال برای بهترین شدن ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارد. اول اینکه 32 فوت است و می‌تواند برای یک خانواده نسبتاً کم جمعیت و متوسط استفاده شود. دوم اینکه با قابلیت و امکانات متفاوت مانند سیستم خنک‌کننده No Frost، سیستم سرمایش هوشمند، سیستم حالت مسافرت، یخساز اتوماتیک، گردش هوای چندگانه، آبسردکن، مصرف انرژی پایین، کیفیت بالای ساخت، طراحی جذاب و زیبا، ظرفیت ذخیره‌سازی قابل توجه ( 4 کشو برای محفظه فریزر و 4 طبقه برای محفظه یخچال) و… طراحی و تولید می‌شود.

بهترین یخچال‌های دوقلو ایرانی هیمالیا
بهترین یخچال‌های دوقلو ایرانی هیمالیا

قیمت این یخچال با توجه به نوع امکانات و قابلیت‌هایی که دارد، مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است. قیمت یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانوراما را می‌توانید در سایت زومیت مشاهده کنید.

یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل  LRDST170WD-FRZNF170

یخچال فریزر دوقلو پارس با ظرفیت 23 فوت برای خانواده‌های کم جمعیت پیشنهاد می‌شود. قیمت یخچال فریزر پارس بالاست که این موضوع با توجه به کوچکی این مدل، کمی عجیب به نظر می‌رسد. در واقع باید گفت که امکانات بالا و قابلیت‌های زیاد باعث افزایش قیمت این مدل یخچال شده است.

سیستم‌ خنک‌کننده No Frost، 4 کشو فریزر، 5 طبقه محفظه برای یخچال، مصرف انرژی بهینه، آبسردکن، یخساز اتوماتیک، سیستم گردش هوای فراگیر و… از نقاط قوت این مدل یخچال پارس است.

یخچال فریزر پارس
یخچال فریزر پارس

یخچال دوقلو دیپوینت مدل D5i

یخچال دوقلو دیپوینت مدل D5i با امکانات و قابلیت‌های مختلف تولید شده است. این قابلیت‌ها شامل قفل کودک، سیستم خنک‌کننده بدون برفک، طبقه‌های مجهز به تنظیمات دما و رطوبت، فیلتر تصفیه آب، هشدار باز ماندن درب، آبسردکن و نمایشگر مجهز هستند. دوقلو دیپوینت با فریزر 6 کشویی و یخچال 7 طبقه طراحی شده است. این یخچال 40 فوت است و می‌تواند برای خانواده پرجمعیت مناسب باشد.

به جرأت می‌توان گفت که یخچال دیپوینت مدل D5i می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین یخچال‌های دوقلو ایرانی معرفی می‌شود. ضمن اینکه قیمت یخچال فریزر دیپوینت با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که دارد، مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

یخچال دوقلو دیپوینت
یخچال دوقلو دیپوینت

جمع‌بندی

برندهای ایرانی بسیاری همچون هیمالیا، الکترواستیل، امرسان، اسنوا، دیپوینت، کلور و… در زمینه طراحی یخچال دوقلو فعالیت می‌کنند. بیشتر این یخچال‌ها، فضای ذخیره‌سازی بزرگی برای نگهداری مواد غذایی دارند و مجهز به سیستم خنک‌کننده بدون برفک و گردش هوای چندگانه هستند. بهتر است برای خرید این مدل یخچال‌ها به ظرفیت و ابعاد آن‌ها و تعداد اعضای خانواده توجه داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا