بازار
موضوعات داغ

معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت 2023

بدون شک، وب سایت شرکت شما باید توسط متخصصان طراحی وب طراحی و توسعه یابد که اهداف، ارزش ها و USP های شما را درک کنند و در عین حال تصویر برند شما را در ذهن نگه دارند. علاوه بر این، شریک طراحی وب مناسب از خلاقیت خود با فناوری های پیشرفته استفاده می کند تا وب سایتی متمایز برای شما بسازد – با هزینه ای که با بودجه شما مطابقت دارد.

اگر جستجو کنید، شرکت های طراحی سایت متعددی را پیدا خواهید کرد. اما کدام یک برای اهداف و نیازهای شما مناسب است؟ ما با انتخاب برخی از برترین شرکت‌های طراحی وب که به دلیل کیفیت، خلاقیت و وب‌سایت‌های منحصربه‌فردشان برای سازمان‌های پیشرو در سراسر جهان شناخته شده‌اند، جستجوی شما را کاهش داده‌ایم.

1. eFlair

eFlair

ایجاد وب سایت های تمیز، ساده و بدون درهم و برهمی که بازدیدکنندگان را به مشتری و خوانندگان را به مشترک تبدیل می کند، نقطه قوت eFlair است . این مزیت طراحی برنده و مقرون به صرفه بودن بی نظیر، eFlair را در صدر این لیست از شرکت های پیشرو طراحی وب قرار داده است.

eFlair کار می کند تا دیدگاه شما را از طریق طراحی وب امضای خود که متعادل، مینیمالیستی و دارای ویژگی های غنی است به واقعیت برساند. هر جنبه ای از طراحی خوب، مانند کنتراست، تاکید، حرکت، ریتم، تایپوگرافی، سرعت و فضای سفید برای یک ظاهر و تجربه منحصر به فرد ترکیب شده است.

از کشف اهداف پروژه و نیازهای طراحی خاص گرفته تا انجام تحقیقات و ایجاد طرح نهایی، eFlair در هر مرحله با شماست. علاوه بر این، این شرکت جدیدترین و بهترین استانداردهای کدنویسی را برای توسعه یک وب سایت واکنش گرا، سریع و ایمن پیاده سازی می کند.

تیم eFlair مشتاقانه برای ایجاد یک وب سایت یا برنامه وب منحصر به فرد برای هر مشتری کار می کند. بنابراین می توانید مطمئن باشید که حضور شما در وب منحصر به فرد با ظاهری متمایز و عملکردی است که برای خدمت به مخاطبان هدف شما سفارشی شده است. گواهی ثابت بر مهارت طراحی وب eFlair، کار آنها برای شرکت های مشهوری مانند Expedia، Razorpay، Cuemath و Engage است.

می‌توانید با پر کردن یک فرم ساده در وب‌سایت eFlair ، یک مشاوره رایگان و یک پیشنهاد در مورد محدوده پروژه خود دریافت کنید – و نماینده شرکت ظرف 12 ساعت با شما تماس خواهد گرفت. eFlair با رتبه 4.9 در گوگل، وب سایت منحصر به فرد شما را با حداقل 25 دلار در ساعت می سازد.

2. Baunfire

Baunfire

Baunfire در سال 2001 تأسیس شد، یک آژانس خلاق دیجیتال مستقر در سیلیکون ولی است. ماموریت Baunfire طراحی، توسعه و راه اندازی تجربیات تاثیرگذار برند در وب است.

تیم طراحان، توسعه‌دهندگان، استراتژیست‌ها و تولیدکنندگان Baunfire می‌توانند نیازهای شما را برآورده کنند، چه یک برند معتبر باشید و چه پروژه بلندپروازانه خود را راه‌اندازی کنید. این شرکت بر روی وب سایت های شرکتی برای مشتریان B2B در سطح سازمانی با بیش از 10 میلیون دلار درآمد متمرکز است.

با شرکای منتخب شامل Google و Sapphire Ventures، Baunfire دارای رتبه 5 ستاره گوگل است و طراحی وب شما را با نرخ ساعتی 150 تا 199 دلار خواهد ساخت.

3. Neonrain

neonrain

Neonrain مستقر در دنور از سال 2002 وب سایت ها و برنامه های کاربردی برنده جوایزی را توسعه داده است. Neonrain یک ارائه دهنده راه حل قابل اعتماد، به شما کمک می کند تا از طریق حل مشکل کارآمد و راه حل های طراحی وب سفارشی شده به اهداف خود برسید.

هدف تیم Neonrain این است که برای اولین بار طراحی وب سایت شما را از طریق درک کامل نیازها، استراتژی متمرکز و فناوری های نوآورانه شما به درستی انجام دهد.

می توانید با Neonrain در مورد پروژه خود ارتباط برقرار کنید و منتظر پاسخ سریع در یک روز باشید. با مشتریانی در ایالات متحده آمریکا، کانادا و فراتر از آن، این شرکت دارای رتبه متوسط ​​گوگل 4.8 ستاره است.

4. Savas Labs

Savas Labs

Savas Labs یک آژانس طراحی وب است که محصولات دیجیتالی استثنایی و تجربیاتی ایجاد می کند که نتایج را برای شرکای خود به ارمغان می آورد.

Savas Labs شامل تیمی از حل‌کننده‌های با استعداد و خلاق است که در تمام جنبه‌های طراحی و توسعه وب – از استراتژی گرفته تا اجرای وب‌سایت نهایی، درگیر هستند.

Savas Labs که به دلیل ایجاد UI/UX که هم برای کاربران ظریف و هم کاربردی است، شناخته شده است، Savas Labs با رتبه 5 ستاره می‌تواند به شما در ساخت محصول یا وب‌سایت شرکت منحصربه‌فردتان کمک کند، هرچند با حق بیمه 150 تا 199 دلار در ساعت.

 

5. Azuro Digital

Azuro Digital

Azuro Digital مستقر در ایالات متحده آمریکا و کانادا، یک شرکت طراحی وب برنده جایزه با بیش از 100 بررسی پنج ستاره آنلاین است. یک تیم کوچک اما با استعداد از کارشناسان وب، آزورو دیجیتال با وب سایت شما مانند وب سایت خود رفتار می کند و تلاش می کند تا یک وب سایت زیبا و پیشرفته ارائه دهد که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کرده و درآمد را افزایش دهد.

با Azuro Digital ، می‌توانید انتظار طراحی وب، توسعه، سئو، برندسازی، کپی‌نویسی و تولید ویدیو بر اساس نتایج را داشته باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا