گوشی موبایل

مشخصات کلیدی ردمی K80 Pro قبل رونمایی لو رفت

سری K70 ردمی شامل سه مدل مانند ردمی K70e، K70 و K70 Pro می شود که به ترتیب از چیپست‌های Dimensity 8300، Snapdragon 8 Gen 2 و Snapdragon 8 Gen 3 برخوردارند.

انتظار می‌رود این شرکت ردمی K70 اولترا را با تراشه Dimensity 9300 Plus در ماه جولای سال جاری راهی بازار چین کند، قبل از اینکه تمرکز خود را به سری‌های Redmi Note 14 و سری Redmi K80 Pro معطوف کند که انتظار داریم در ماه های آینده معرفی شوند. به تازگی، ایستگاه گفتگوی دیجیتال اطلاعاتی مشخصات کلیدی گوشی ردمی K80 Pro را فاش کرده است.

بدون اشاره به نام دستگاه، DCS فاش کرد که یک گوشی «فرعی» آینده دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4، باتری 5500 میلی آمپرساعتی و صفحه نمایش تخت OLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود.

شایعات حاکی از آن است ردمی K80 Pro که قرار است در ماه نوامبر در چین عرضه شود، ممکن است این مشخصات را داشته باشد. جزئیات مربوط به رم، حافظه و پیکربندی دوربین آن هنوز فاش نشده است.

مشخصات کلیدی ردمی K80 Pro قبل رونمایی لو رفت

طبق گزارشات دیگر، ردمی K80 به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد. مانند مدل پرو، انتظار داریم صفحه نمایش تخت OLED نسخه استاندارد از وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی کند. این احتمال وجود دارد که K80 Pro ممکن است دارای یک دوربین تله فوتو مانند K70 Pro باشد. با این حال، مشخص نیست که آیا ردمی دوربین تله فوتو را در K80 قرار می دهد یا خیر.

به گفته یکی دیگر از افشاگران، هر دو گوشی دارای طراحی جدیدی در عقب خواهند بود. هر دو گوشی دارای یک ماده شیشه ای جدید در عقب هستند.

همانطور که در بالا ذکر شد، طبق گزارش ها، ردمی در حال توسعه سری گوشی های Redmi Note 14 Pro است. گزارش اخیر نشان داد که نوت 14 پرو دارای پنل AMOLED با وضوح 1.5K، چیپست اسنپدراگون 7s نسل 3 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا