گوشی موبایل

جزئیات دوربین وان پلاس 13 لو رفت

به نظر می رسد هر روز جزئیات جدیدی در مورد وان پلاس 13 آینده یاد می گیریم. گزارش دیروز نشان داد که این گوشی دارای صفحه نمایش 2K 8T LTPO خواهد بود. امروز، کارشناس اطلاعاتی Digital Chat Station جزئیاتی را در مورد سیستم دوربین خود به اشتراک گذاشته است.

طبق گفته های اینسایدر، وان پلاس 13 دارای سیستم دوربین سه گانه است که هرکدام دارای وضوح 50 مگاپیکسلی هستند. این شامل یک سنسور اصلی، یک لنز فوق عریض و یک لنز تله است.

تنظیمات با وان پلاس 12 متفاوت است که دارای لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی است.

جزئیات دوربین وان پلاس 13 لو رفت

منبع اطلاعات همچنین اشاره کرد که لنز تله فوتو وان پلاس 13 شبیه به وان پلاس 12 زوم اپتیکال 3 برابری ارائه می دهد، اما از آن به عنوان “به‌روز شده” یاد کرد. این می تواند به معنای سایز سنسور بزرگتر یا بهبودهای دیگر در سخت افزار دوربین باشد. Hasselblad به ارائه بهینه سازی خود برای گوشی ادامه خواهد داد.

علاوه بر این، گزارش های قبلی حاکی از آن است که وان پلاس 13 به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد شد. انتظار می رود باتری نیز ارتقا یابد.

اطلاعات فاش شده نشان می دهد که پرچمدار آینده وان پلاس از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی انرژی گرفته که نسبت به ظرفیت 5400 میلی آمپر ساعتی وان پلاس 12 بیشتر است. گفته می شود که این گوشی از شارژ سیمی 100 واتی پشتیبانی می کند اما شایعه شده است که از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند.

وان پلاس پس از حذف آن از وان پلاس 11، شارژ بی سیم را با وان پلاس 12 مجدداً معرفی کرد. با این حال، به نظر می رسد که این شرکت ممکن است دوباره این ویژگی را با وان پلاس 13 حذف کند.

وان پلاس 13 بدون شک به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد شد که انتظار می رود در اکتبر سال جاری معرفی شود. احتمالاً شیائومی 15 و 15 پرو اولین گوشی‌های مجهز به نسل هشتم نسل 4 هستند، اما انتظار می‌رود وان پلاس 13 نیز در همان ماه عرضه شود که آن را به یکی از اولین دستگاه‌هایی تبدیل می‌کند که از این تراشه جدید بهره می‌برند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا