گوشی موبایل

اولین جزئیات از گوشی موبایل گلکسی S24 FE لو رفت

گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE احتمالاً در پایان سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. در اینجا به برخی از مشخصات کلیدی و جزئیات این گوشی بر اساس اطلاعات لو رفته و گزارش‌های اخیر اشاره شده است:

سامسونگ گلکسی S23 FE را در اکتبر سال گذشته به عنوان بخشی از سری گلکسی S23 که در فوریه سال عرضه شد، راهی بازار کرد. سری گلکسی اس 24 یک ماه زودتر عرضه شد و ما نیز در آستانه عرضه گلکسی S24FE هستیم. انتظار می رود نسل بعدی Fan Edition در اواخر سال روانه بازار شود.

طبق گزارش ها، سامسونگ در حال کار بر روی دستگاهی با نام رمز R12 است. گلکسی S20 FE، S21 FE و S23 FE به ترتیب با کد R8، R9 و R11 شناخته شدند. بنابراین به نظر می رسد R12 نماینده گلکسی S24FE است. با عدم وجود R10 (S22 FE) به نظر می رسد نسل بعدی (S23 FE) بر اساس سری Galaxy S22 ساخته شده است. بنابراین S24 FE نیز می تواند بر اساس سری S23 سال گذشته به جای سری S24 باشد.

در جدیدترین اخبار، گلکسی کلاب مشخصات دوربین نسل بعدی مدل FE را فاش کرد. این نشریه ادعا می کند که گلکسی S24FE به سنسور اصلی ISOCELL GN3 باکیفیت 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. ISOCELL GN3 یک سنسور 1/1.57 اینچی با پیکسل‌های 1.0 میکرومتری است.

گوشی موبایل گلکسی S24FE

برای کسانی که نمی دانند، این همان سنسور اصلی است که توسط گلکسی S22، گلکسی S23، گلکسی S23 FE و گلکسی S24 امسال استفاده شده است. بنابراین، بهبود قابلیت تصویربرداری تنها به پردازش تصویر متکی است و ممکن بوده انتظارات بسیاری را برآورده نکند. این ممکن بوده برای کسانی که منتظر گوشی هستند کمی ناامید کننده باشد. با این حال، همچنین قابل درک است زیرا دستگاه‌های Fan Edition هرگز قرار نیست محدودیت های ممکن را پشت سر بگذارند.

اگرچه تنها سنسور اصلی در این مرحله فاش شده، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که جزئیات بیشتری در ماه‌های آینده قبل از عرضه شود. برای ارائه ایده ای از سیستم دوربین احتمالی، نسل قبل علاوه بر سنسور اصلی ISOCELL GN3، یک تله فوتو 8 مگاپیکسلی 3 برابری و یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا  داشت.

تمامی مدل های نسخه فن تا کنون چیپست های ارتقا یافته ای را ارائه کرده اند. علاوه بر این، سامسونگ به احتمال زیاد از تراشه های اگزینوس در مدل آینده FE تا جایی که ممکن است استفاده خواهد کرد.

با این حال، با عدم وجود S22 FE، گلکسی S23 FE مبتنی بر چیپست S22 بود و هیچ چیپست Exynos 2300 وجود ندارد که این شرکت بتواند در حال حاضر از آن استفاده کند. باید ببینیم آیا آنها تصمیم دارند آخرین چیپست Exynos 2400 خود را روی S24 FE قرار دهند یا تراشه‌های Snapdragon 8 Gen 2 را برای این منظور خریداری کنند.

  1. صفحه نمایش: گلکسی S24 FE دارای صفحه نمایش ۶.۶۵ اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود.
  2. پردازنده: این گوشی به دو گزینه پردازنده مجهز خواهد بود: یکی Exynos 2400 و دیگری Snapdragon 8 Gen 3، که انتخاب آن بستگی به منطقه عرضه دارد
  3. دوربین: این دستگاه دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی نیز خواهد داشت
  4. باتری: باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سیمی ۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات برای این گوشی در نظر گرفته شده است【5†so​
  5. رم و حافظه داخلی: گلکسی S24 FE دارای دو گزینه رم ۸ و ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود
  6.  طراحی و ابعاد: این گوشی ابعادی در حدود ۱۶۲x۷۷.۳x۸ میلی‌متر خواهد داشت و طراحی آن شبیه به مدل‌های پرچمدار سامسونگ است، با بدنه‌ای مسطح و دوربین‌های عقب جداگانه

اط​لاعات تا زمانی که سامسونگ به صورت رسمی اعلام نکند، ممکن است تغییر کنند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا