گوشی موبایل

گلکسی زد فولد 6 اولترا اختصاصی بازار چین و کره است

در میان بسیاری از مدل‌های گلکسی زد فولد 6  که در حال حاضر در آزمایشگاه‌های سامسونگ در حال توسعه هستند، بدون شک هیجان‌انگیزترین آنها گلکسی زد فولد 6 اولترا است.

اسمارت‌فون‌های برند اولترا سامسونگ به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بهترین و گران‌قیمت‌ترین باشند، و با توجه به استاندارد گلکسی زد فولد 6 که انتظار می‌رود به‌روزرسانی‌های جزئی افزایش یابد، همه نگاه‌ها به گلکسی زد فولد 6 اولترا خواهد بود.

انتظار نمی رود که گلکسی زد فولد 6 اولترا عرضه جهانی شود، اما به نظر می رسد این گوشی همانطور که قبلاً تصور می شد تنها به کشور مادری سامسونگ محدود نخواهد شد.

به گفته افرادی که در Android Headlines منتشر شده اند، گلکسی زد فولد 6 اولترا می تواند در چین نیز عرضه شود. جالب اینجاست که به نظر می رسد گلکسی زد فولد 6 اسلیم که گفته می شد در سه ماهه چهارم امسال با بدنه باریک تر، نمایشگر بزرگتر و باتری بزرگتر عرضه می شود، چیزی نیست جز نوع چینی گلکسی زد فولد 6 اولترا.

اگر این موضوع درست باشد، برخی از سردرگمی‌های هفته‌های اخیر را در مورد اینکه سامسونگ واقعاً روی چند مدل کار می‌کند برطرف می‌کند. این ممکن است فقط گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فولد 6 اولترا باشد، که دومی محدود به کره و چین است تا سامسونگ بتواند قبل از ارائه مدل اولترا به مشتریان بیشتری در سراسر جهان، سطح علاقه را بسنجد.

گلکسی زد فولد 6 اولترا اختصاصی بازار چین و کره است

در چین، گلکسی زد فولد 6 اولترا ممکن است به عنوان سامسونگ W25 فروخته شود و دارای ویژگی‌های بصری منحصربه‌فردی مانند حکاکی تزئینی روی لولا باشد، مشابه گوشی‌های قبلی سامسونگ W. چین همچنین ممکن است Galaxy Z Flip 6 را به عنوان W25 Flip دریافت کند، اگرچه این فقط حدس و گمان است که بر اساس این واقعیت است که سامسونگ نیز شایعه شده است که روی Galaxy Z Flip 6 Slim کار می کند.

متأسفانه، اطلاعات زیادی در مورد آنچه که گلکسی زد فولد 6 اولترا در مقابل Z Fold 6 به مصرف کنندگان ارائه می دهد وجود ندارد. این احتمالاً به این دلیل است که مدل Ultra در کنار مدل استاندارد عرضه نمی شود، اگرچه می توانیم منتظر جزئیات بیشتری باشیم. زمانی که مورد دوم در رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ در ماه آینده رسمی شود، ظاهر می شود.

منبع
sammobile

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا