گوشی موبایل

منتظر باتری بزرگتر در گلکسی اس 25 نباشید

بر اساس شایعات جدید، کوچکترین مدل گلکسی اس 25 ظرفیت باتری ارتقا یافته نخواهد داشت. گلکسی کلاب گزارش می دهد که گلکسی اس 25 با مشخصات باتری مشابه گلکسی اس 24 در حال آزمایش است.

این باتری دارای ظرفیت نامی 3881 میلی آمپر ساعت خواهد بود که به معنای ظرفیت معمولی 4000 میلی آمپر ساعتی اعلام شده است. هیچ اطلاعاتی در مورد باتری گلکسی اس 25 پلاس و گلکسی اس 25 اولترا در دسترس نیست، اما این تعجب آور نبوده زیرا هنوز حداقل شش ماه تا عرضه سری گلکسی اس 25 فاصله داریم.

سامسونگ در سال‌های 2023 و 2024 ظرفیت باتری مدل‌های کامپکت گلکسی اس را 100 میلی‌آمپر ساعت افزایش داد. همراه با تراشه‌های اسنپدراگون و اگزینوس کارآمدتر، عمر باتری مدل‌های پایه هرگز به خوبی فعلی نبوده است. تنها کاری که سامسونگ برای راضی نگه داشتن طرفداران باید انجام دهد این است که دیگر به عقب بازنگردد، همانطور که در سال 2022 زمانی که گلکسی اس 22 را با باتری کوچکتر از اس 21 عرضه کرد، انجام داد.

منتظر باتری بزرگتر در گلکسی اس 25 نباشید

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ ممکن بوده از هوش مصنوعی برای بهبود عمر باتری در سری گلکسی اس 25 تا 10 درصد بدون توسل به ترفندهای معمولی مانند محدود کردن CPU و GPU یا محدود کردن وظایف پس زمینه استفاده کند، اگرچه در حال حاضر هیچ مدرک محکمی برای این شایعات وجود ندارد.

در حال حاضر، تمرکز سامسونگ بر روی تاشوهای جدید خود است. گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 ماه آینده به طور رسمی معرفی می شوند و انتظار می‌رود که باتری 300 میلی آمپر ساعتی نسبت به مدل های قبلی ارتقا یابد. سامسونگ همچنین اولین حلقه هوشمند و ساعت هوشمند  برند خود را در رویداد بعدی Unpacked که قرار است در تاریخ 10 جولای پاریس برگزار شود، رونمایی خواهد کرد.

منبع
sammobile

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا