گوشی موبایل

وان پلاس ایس 3 پرو باتری پرظرفیتی دارد

وان پلاس معمولاً گوشی های سری Ace Pro را به طور انحصاری در چین عرضه می کند و انتظار می رود این شرکت به زودی وان پلاس ایس 3 پرو خود را به عنوان یک ارتقاء نسبت به وان پلاس ایس 2 پرو معرفی کند.

گوشی بعدی سری Ace هنوز تاریخ عرضه رسمی ندارد، اما قبل از آن، یک فروشنده چینی قابلیت باتری و شارژ آن را فاش کرده است. گفته می شودوان پلاس ایس 3 پرو به یک باتری بزرگ مجهز می شود. انتظار داریم که این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شود.

افشاگر Digitial Chat Station در Weibo پست کرد که وان پلاس ایس 3 پرو به باتری 6100 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی مجهز خواهد شد. اگر درست باشد ظرفیت باتری بسیار زیاد خواهد بود و 1100 میلی آمپر ساعت نسبت به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی وان پلاس ایس 3 پرو را نشان می‌دهد.

وان پلاس ایس 3 پرو باتری پرظرفیتی دارد

پیش از این، منبع اطلاعاتی ادعا کرده بود که وان پلاس ایس 3 پرو دارای یک باتری دو سلولی است که ظرفیت هر سلول 2970 میلی آمپر ساعت و مقدار ترکیبی آن 5940 میلی آمپر ساعت است. مقدار کل می تواند 6100 میلی آمپر ساعت باشد.

انتظار داریم وان پلاس ایس 3 پرو با صفحه‌نمایش لبه‌ منحنی همراه با یک حفره وسط عرضه شود. گفته شده که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی با رزولوشن 1.5K  دارای پنل 8T LTPO است و در سوی دیگر با چیپ Snapdragon 8 Gen 3 عرضه خواهد شد. این گوشی دارای فریم میانی فلزی و بدنه ای شیشه‌ای است.

وان پلاس می‌تواند یک دوربین سه‌گانه عقب در OnePlus Ace 3 Pro تعبیه کند که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، همراه با سنسورهای 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی می شود. قرار است دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسلی باشد. انتظار داریم OnePlus Ace 3 Pro در سه ماهه سوم سال جاری عرضه شود. این گوشی با ارتقاهایی نسبت به OnePlus Ace 2 Pro که در آگوست سال گذشته در چین با برچسب قیمت 2999 یوان برای مدل پایه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه شد، به فروش می رسد.

منبع
gadgets360

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا