گوشی موبایل

گوشی ردمی 12 آپدیت امنیتی ژوئن 2024 را دریافت کرد

دو تلفن هوشمند خوش قیمت شیائومی، یعنی گوشی ردمی 12 و Redmi Note 12 Pro 4G، آپدیت امنیتی ژوئن 2024 را دریافت کردند. این موجب شده دستگاه ها در برابر آسیب پذیری های امنیتی مقاوم شوند و همچنین ثبات سیستم را به میزان قابل توجهی بهبود خواهد بخشید.

ردمی 12 و Note 12 Pro 4G علاوه بر طراحی شیک، با سایر ویژگی های خود مورد توجه کاربران قرار گرفتند. هر دو گوشی هوشمند در بسیاری از کشورها بسیار محبوب هستند.

گوشی ردمی 12 آپدیت امنیتی ژوئن 2024 را دریافت کرد

ردمی 12 و گوشی دیگری به نام Note 12 Pro 4G اکنون آپدیت امنیتی ژوئن را با آخرین به‌روزرسانی HyperOS دریافت می‌کنند. این آپدیت برای اولین بار برای کاربران دارای رام HyperOS Global منتشر شد. شماره های ساخت این آپدیت OS1.0.6.0.UMXMIXM برای ردمی 12 و OS1.0.5.0.THGMIXM برای 12 Pro 4G است. به‌روزرسانی‌های HyperOS برای اولین بار در اختیار کاربران HyperOS Pilot قرار گرفت. انتظار می رود این آپدیت در آینده در دسترس همه کاربران قرار گیرد.

حجم آپدیت به ترتیب 177 مگابایت و 1.1 گیگابایت است و شامل آخرین پچ ژوئن می شود. همچنین شایان ذکر بوده که شیائومی روی رفع آسیب‌پذیری‌های HyperOS کار می‌کند و مطمئن می‌شود که سیستم تا حد امکان روان کار می‌کند. این دو دستگاه مقرون به صرفه که آخرین آپدیت های امنیتی را دریافت می‌کنند، نشان می‌دهد که این برند چینی به گوشی‌های هوشمند خود اهمیت زیادی می‌دهد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا