گوشی موبایل

شیائومی آپدیت امنیتی ژوئن برای گوشی پوکو F5 Pro منتشر کرد

شرکت شیائومی به تازگی برای یکی از محصولات رده بالای پوکو یعنی پوکو F5 Pro، آپدیت امنیتی ماه ژوئن 2024 را منتشر کرد. این آپدیت F5 Pro را در برابر آسیب امنیتی بسیار ایمن خواهد کرد.

F5 Pro با عملکرد عالی و تجربه کاربری فوق العاده خود، همه گیم ها را بدون مشکل اجرا می کند و تجربه کاربری عالی را رقم می زند. اکنون این گوشی هوشمند جدیدترین آپدیت امنیتی را دارد که آن را حتی بهتر می سازد.

پوکو F5 Pro به طور رسمی در سال 2023 رونمایی شد و این گوشی در واقع یک Redmi K60 ریبرند شده برای بازار جهانی است. شیائومی رسما گوشی Redmi K60 را با نامی دیگر وارد بازار جهانی کرد. این گوشی هوشمند پیشتر به‌روزرسانی HyperOS مبتنی بر اندروید 14 را دریافت نمود و همچنان به‌روزرسانی‌های جدید را دریافت می‌کند. جدیدترین به‌روزرسانی HyperOS منتشر شده، آپدیت امنیتی ژوئن 2024 را به ارمغان می‌آورد.

شیائومی آپدیت امنیتی ژوئن برای گوشی پوکو F5 Pro منتشر کرد

امنیت سیستم افزایش یافته و عملکرد رابط بهبود یافته به لطف این آپدیت محقق می شود. شماره ساخت آپدیت OS1.0.6.0.UMNMIXM است. لازم به ذکر بوده که آپدیت با رام گلوبال به دست کاربران می رسد. این به‌روزرسانی در حال حاضر برای کاربران HyperOS Pilot در دسترس است. انتظار می رود به‌زودی آپدیت جدید برای تمامی کاربران منتشر شود. آپدیت جدید ژوئن 2024 دارای حجم به‌روزرسانی 495 مگابایتی است. ما به کاربران توصیه می کنیم که آخرین آپدیت HyperOS را نصب کنند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا