گوشی موبایل

گوشی اقتصادی موتورولا موتو E14 رونمایی شد

موتورولا موتو E14 به تازگی رونمایی شد، گوشی هوشمند مقرون به صرفه ای که ویژگی های قابل توجه با هزینه کم دارد. این مدل جدید اکنون در سراسر بریتانیا در دسترس است و هدف آن ارائه یک گوشی هوشمند با مشخصات مناسب و قیمت ارزان است.

موتو E14 دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی HD+ بوده که از نرخ نوسازی 90 هرتز و تراکم پیکسلی 267ppi برای حرکت نرم بهره می برد. دارای حالت روشنایی بالا برای دید بهتر در شرایط روشن و حالت نور شب برای کاهش فشار چشم در محیط های تاریک است.

این دستگاه همچنین دارای فناوری Dolby Atmos بوده که صدایی با کیفیت بالا پخش می کند. Moto E14 متریال با کیفیتی دارد و شامل روکش مات شده و توسط Corning Gorilla Glass محافظت می شود و در برابر خط و خش و آسیب جزئی مقاومت می کند. همچنین مجهز به طراحی ضد آب IP52 برای  دوام بیشتر است.

گوشی اقتصادی موتورولا موتو E14 رونمایی شد

در بخش فنی، این گوشی یک پردازنده هشت هسته‌ای UNISOC T606 با فناوری RAM Boost را در خود جای داده که به آن امکان می‌دهد چندین برنامه را همزمان بدون کاهش سرعت اجرا کند. این دستگاه همچنین دارای اسلات کارت microSD 1 ترابایتی بوده و انرژی این گوشی هوشمند توسط یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی تامین می شود که از شارژ سریع 15 واتی برخوردار است.

در بخش دوربین، Moto E14 دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با هوش مصنوعی است. در قسمت جلو، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد. در مورد سیستم عامل، دستگاه از نسخه اندروید 14 گو استفاده می کند.

Moto E14 با قیمت 69.99 پوند در سه رنگ خاکستری گرافیتی، سبز پاستلی و بنفش پاستلی به فروش می رسد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا