گوشی موبایل

اولین اطلاعات از گوشی سونی Xperia 1 VII منتشر شد

شرکت سونی ماه گذشته بود که گوشی پرچمدار Xperia 1 VI خود را با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 و سنسور دوربین اصلی Exymor T رونمایی کرد. به تازگی، تنها یک ماه پس از عرضه، اولین شایعات از جانشین آن که قرار است سال 2025 رونمایی شود، به نام سونی Xperia 1 VII فاش شد.

طبق یک پست Weibo که توسط کاربر منتشر شده، ادعا کرد که چیدمان عمودی سنتی دوربین احتمالا جایگزین خواهد شد، یعنی به طور بالقوه امکان ایجاد یک سنسور تله فوتو بزرگتر 1/2.3 اینچی با محدوده کانونی 70-200 میلیمتر، در مقایسه با مدل کوچکتر Xperia 1 VI وجود دارد. سنسور دوربین‌های فوق عریض همچنین می‌توانند شاهد ارتقاء سنسورهای 1/2.3 اینچی با حفظ فناوری پیکسل ترانزیستور دو لایه باشند. با این حال، دوربین اصلی سایز سنسور 1/1.3 اینچی خود را حفظ می کند.

اولین اطلاعات از گوشی سونی Xperia 1 VII منتشر شد

در سوی دیگر این گزارش همچنین به احتمال توقف تولید سری اکسپریا 5 اشاره کرده و اکسپریا 1 را به عنوان تنها سری تلفن هوشمند رده بالا سونی حفظ خواهد کرد. شایان ذکر بوده که این تیتر سوابق اثبات شده ای ندارد و باید آن را شایعه دانست.

در اخبار مرتبط، گزارش‌هایی مبنی بر کار سونی بر روی جانشین گوشی Xperia Pro-I منتشر شد. گفته می شود که این گوشی دارای صفحه نمایش جمع و جور 6 اینچی با پنل اولد 2K و سنسور دوربین اصلی 1 اینچی است. گفته شده این دستگاه با نام Xperia Pro C عرضه می شود و گفته شده از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3، با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی PD بهره می گیرد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا