گوشی موبایل

گوشی HMD Skyline در Geekbench رویت شد

شرکت HMD Global در نظر دارد بزودی چندین گوشی هوشمند تحت برند خود معرفی کند و یکی از آنها گوشی HMD Skyline است. مدلی که به گوشی های نوکیا لومیا شباهت داشت تا تجدید خاطره شود.

به تازگی همین مدل در پایگاه Geekbench با برخی مشخصات آشکار شد. براساس فهرست Geekbench، این گوشی هوشمند دارای یک مادربرد با نام رمز تامکت است که شامل 8 گیگابایت رم به همراه یک پردازنده هشت هسته ای با 4 هسته 1.96 گیگاهرتز می شود، در حالی که چهار هسته دیگر با فرکانس 2.40 گیگاهرتز همراست. بر اساس این جزئیات، انتظار می‌رود که پردازنده کوالکام Snapdragon 7s Gen 2 باشد.

گذشته از آن، لیست Geekbench تأیید کرده که دستگاه با اندروید 14 عرضه می شود. در مورد عملکرد آن باید بیان داشت که در تست تک هسته ای 1027 امتیاز و در تست چند هسته ای 2857 امتیاز بدست آورد. متأسفانه، لیست Geekbench جزئیات بیشتری در مورد دستگاه فاش نکرده و باید منتظر اطلاعات بیشتر باقی ماند.

گوشی HMD Skyline در Geekbench رویت شد

طبق گزارش قبلی، گوشی HMD Skyline دارای صفحه نمایش اولد +FHD با نرخ نوسازی 120 هرتز و پردازنده اسنپدراگون 7s نسل 2 کوالکام است. در بخش دوربین، گفته شده که دستگاه با یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین فوق عریض و یک لنز سوم که می تواند ماکرو یا یک سنسور عمق باشد، معرفی شود. دوربین سلفی نیز حسگری 32 مگاپیکسل خواهد بود.

گفته شده این دستگاه از یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی بهره می گیرد. گفته شده که این دستگاه دارای بلندگوهای استریو، حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش، استاندارد ضدآب IP67 و برخی دیگر است. در حالی که قیمت تایید نشده است، شایعات حاکی از آن بوده که قیمت آن برای نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 520 یورو خواهد بود.

باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا