گوشی موبایل

گلکسی اس 24 اولترا در رنگ زرد تیتانیومی عرضه شد

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا در اوایل سال جاری در رنگ‌های خاکستری تیتانیوم، مشکی تیتانیوم، بنفش تیتانیوم، آبی تیتانیوم، سبز تیتانیوم و نارنجی تیتانیوم معرفی شد. اکنون همانطور که انتظار می رفت، برند کره جنوبی یک نوع رنگی جدید از دستگاه را روانه بازار کرده است. این شبیه به رنگ زرد کهربایی در مدل استاندارد S24 است. این باعث می شود گلکسی اس 24 اولترا در مجموع در هفت رنگ در دسترس باشد.

رنگ جدید معرفی شده گلکسی اس 24 اولترا زرد تیتانیوم نام دارد. همانطور که از نام آن پیداست، سایه رنگ زرد پاستلی دارد. رنگ قاب کمی متفاوت است زیرا این گوشی هوشمند از ساختار تیتانیومی برخوردار است. S-Pen دارای رنگ قهوه‌ای است که با رنگ زرد تیتانیوم مطابقت دارد.

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا Titanium Yellow تنها در 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت و 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت رم و پیکربندی ذخیره سازی موجود است. قیمت آنها به ترتیب 1,29,999 و 1,39,999 روپیه بوده و نوع رنگ جدید برای خرید از فروشگاه سامسونگ و فلیپ کارت در دسترس است.

گلکسی اس 24 اولترا در رنگ زرد تیتانیومی عرضه شد

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا دارای ویژگی‌های Galaxy AI از جمله Circle to Search، Live Translate و غیره است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED پویا با وضوح QHD+، نرخ نوسازی 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک یکپارچه است. این محصول توسط Corning Gorilla Armor محافظت می شود و همچنین دارای گواهی IP68 است. در داخل، این دستگاه از یک چیپ اسنپدراگون 8 نسل 3 همراه با 12 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند برای هفت سال بروزرسانی سیستم عاملی اندروید واجد شرایط است. این دستگاه با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 45 وات و همچنین شارژ بی سیم کار می کند.

سیستم دوربین چهارگانه گلکسی اس 24 اولترا شامل سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، پریسکوپ 50 مگاپیکسلی، تله فوتو 10 مگاپیکسلی و لنز فوق‌واید 12 مگاپیکسلی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا