گوشی موبایل

بزودی گوشی هواوی Enjoy 70X رونمایی می شود

به تازگی یک گوشی جدید از هواوی با شماره مدل BRE-AL00a آشکار شد. گوشی هوشمند 4G در سامانه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (TENAA) رویت شد. طبق این سامانه، تصاویر جلو، عقب و جانبی گوشی هوشمند جدید را فاش می کنند. به نظر می رسد این گوشی هواوی Enjoy 70X باشد.

گوشی هوشمند جدید هواوی از یک صفحه نمایش OLED با خمیدگی دوگانه و یک ماژول دوربین دایره ای وسط واقع در عقب استفاده می کند. طراحی پیشرفته دوربین مرکزی در تصویر عقب مدل به وضوح قابل مشاهده است. گوشی هوشمند توسط شبکه تجهیزات مخابراتی پشتیبانی می شود. طبق مشخصات منتشر شده، این گوشی هوشمند دارای یک پردازنده هشت هسته ای 2.3 گیگاهرتزی با پیکربندی حافظه 8 گیگابایت رم / 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم / 256 گیگابایت است. این گوشی از صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED با وضوح 2700 در 1224 پیکسل بهره می برد که  از عمق رنگ 10 بیتی و همچنین تشخیص اثر انگشت زیر نمایشگر برخوردار است.

بزودی گوشی هواوی Enjoy 70X رونمایی می شود

گوشی هوشمند آینده هواوی دارای سیستم دوربین عقب 50 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. باتری 6000 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می کند. طبق اطلاعات گواهی 3G، باکس این گوشی شامل یک آداپتور اصلی 40 واتی می شود. ابعاد گوشی 164 در 74.88 در 7.98 میلی متر و وزن آن 189 گرم است. BRE-AL00a پیشتر تأیید مدل فرستنده رادیویی CMIIT را دریافت کرد و بنابراین هر سه مرحله گواهی را پشت سر گذاشت. آنچه باقی مانده، عرضه رسمی این مدل است که هواوی هنوز هیچ دوربینی از آن ارائه نکرده است.

اگرچه نام رسمی هنوز به گوشی BRE-AL00a مرتبط نشده، اما گمانه زنی می شود که این گوشی هواوی Enjoy 70X است که جای تعجب نخواهد داشت زیرا این شرکت پیشتر Enjoy 70S و Enjoy 70z را عرضه کرده است.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا