گوشی موبایل

گوشی ردمی نوت 14 پرو به نمایشگر 1.5K مجهز است

سری ردمی نوت 13 در ماه ژانویه عرضه شد. انتظار می‌رود که Redmi Note 14، ردمی نوت 14 پرو و Redmi Note 14 Pro+ به‌زودی به‌عنوان جانشین سری ردمی نوت 13 عرضه شوند.

در حالی که زیربرند شیائومی در مورد خط تولید جدید صحبت می کند، یک منبع آگاه چینی جزئیاتی را در موردردمی نوت 14 پرو فاش کرده است. ممکن است گوشی آینده در بخش دوربین کاهش عملکردی داشته باشد. علاوه بر این، می تواند مانند نسل قبلی خود از صفحه نمایشی با وضوح 1.5K برخوردار باشد.

کارشناس صنعت Digital Chat Station جزئیات کمی از ردمی نوت 14 پرو را در Weibo منتشر کرد. بر اساس اطلاعات فاش شده، این گوشی دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی “بزرگ” خواهد بود، اما ممکن است فاقد دوربین تله فوتو در عقب باشد. گفته می‌شود این گوشی مانند Redmi Note 13 Pro دارای صفحه‌نمایش با وضوح 1.5K با حفره دوربین در وسط نمایشگر است. گفته می شود این نمایشگر یک صفحه نمایش دوگانه “میکرو خمیده” همراه است.

گوشی ردمی نوت 14 پرو به نمایشگر 1.5K مجهز است

برای مقایسه، شیائومی یک دوربین عقب سه گانه با عنوان دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با OIS در Redmi Note 13 Pro تعبیه کرده است. این سنسور اصلی با یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو همراه شده و از دوربین سلفی 16 مگاپیکسل بهره می برد.

سری Redmi Note 14 پیشتر در پایگاه داده IMEI ظاهر شد و به جدول زمانی احتمالی عرضه در سپتامبر اشاره کرد. انتظار می‌رود که Redmi Note 14 Pro از پردازنده Snapdragon 7s Gen 3 استفاده کند. گفته می شود این مدل دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتیست.

 

منبع
gadgets360

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا