گوشی موبایل

نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین وان پلاس Ace 3 Pro منتشر شد

وان پلاس Ace 3 Pro قرار است در تاریخ 27 ژوئن رونمایی شود و تاکنون بیش از 200000 پیش سفارش دریافت کرده است. لی جی، رئیس OnePlus چین اخیراً نمونه‌های تصویری از این گوشی را فاش کرده است که می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

نمونه عکس های وان پلاس Ace 3 Pro شامل مناظر و پرتره هایی است که در شرایط نوری مختلف گرفته شده اند. تصویر اول در شرایطی با نور خوب گرفته شده است و در کل رنگ های خوبی دارد. با این حال، درختان در پس زمینه کمی تیره تر به نظر می رسند.

تصویر زیر در شرایط نوری نسبتاً روشن گرفته شده است. داده های EXIF ​​نشان می دهد که تصویر با نوردهی طولانی 2 ثانیه گرفته شده است. خوب است ببینید که تصویر نویز قابل توجهی ندارد در حالی که رنگ ها نیز خوب به نظر می رسند. همچنین تصویری از غروب خورشید وجود دارد که از نظر رنگ نیز خوب به نظر می رسد.

از سوی دیگر، به نظر می رسد پرتره ها دارای جزئیات و محدوده دینامیکی خوبی هستند. با این حال، لازم به ذکر است که نمونه های تصویری که لی جی در پست خود در Weibo به اشتراک گذاشته است دارای وضوح 690 در 592 است، بنابراین ما نمی توانیم جزئیات دقیق را به طور دقیق ارزیابی کنیم.

نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین وان پلاس Ace 3 Pro منتشر شد

به گفته Li Jie، وان پلاس Ace 3 Pro جدیدترین الگوریتم پردازش تصویر را که توسط Oppo برای پرچمداران خود توسعه داده است، مجهز می کند. گزارش شده است که از ISP توانمند چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 برای افزودن لمسی زیبا به تصاویر استفاده می کند. او اضافه می کند که حالت پرتره بهینه سازی های خاصی را دریافت می کند. Ace 3 Pro همچنین ویژگی “عکس زنده” را به همراه دارد.

طبق شایعات، این گوشی دارای پنل BOE S1 اولد 8T LTPO با وضوح 1.5K است. حداکثر روشنایی آن به 6000 نیت می رسد تا دید خوب در فضای باز را تضمین کند. در داخل، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 با 24 گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی جفت خواهد شد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا