گوشی موبایل

گوشی سامسونگ گلکسی A06 تاییدیه دریافت کرد

سامسونگ در نظر دارد اواخر سال جاری گلکسی A06 اقتصادی را رونمایی کند. گوشی که جانشین گلکسی A05 بوده و می توان انتظار داشت بزودی از راه برسد و به تازگی در پایگاه های داده رویت شد.

گزارش شد که سامسونگ در حال کار بر روی دو گوشی هوشمند گلکسی مقرون به صرفه بوده و گلکسی A06 در وب سایت گواهی IMEI مشاهده شد. اکنون دستگاه با شماره مدل SM-A065F در پلتفرم بنچمارک Geekbench و گواهی WiFi Alliance رویت شد.

طبق پایگاه Geekbench، سامسونگ گلکسی A06 دارای مادربرد ARM MT6769V/CZ بوده و این شامل هشت هسته با فرکانس پایه 1.80 گیگاهرتز می شود. این نشان می دهد که دستگاه از پردازنده مدیاتک Helio G85 انرژی می گیرد. قابل ذکر بوده، این همان چیپست است که گلکسی A05 را قدرت می بخشد. لیست پایگاه داده 6 گیگابایت رم را نشان داده و می توانیم در هنگام عرضه انتظار گزینه های بیشتری را داشته باشیم. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 14  عرضه خواهد شد.

گلکسی A06 سامسونگ در نتایج تست تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench به ترتیب 1664 و 5326 امتیاز کسب کرد. در همین حال، طبق گواهی WiFi Alliance، دستگاه با پشتیبانی از WiFi 5 دو بانده عرضه خواهد شد. این همه آن چیزی بوده که ما در مورد تلفن هوشمند می دانیم.

برای یادآوری، مدل قبلی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی HD+  با پنل LCD است. تا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود. این دستگاه دارای دوربین های 50 و 2 مگاپیکسلی در عقب و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی از شارژ 25 واتی پشتیبانی دارد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا