گوشی موبایل

سری گلکسی اس 25 با پردازنده مدیاتک عرضه می شوند

بحث های زیادی در رسانه ها در مورد اینکه سامسونگ از چه چیپست هایی برای سری گلکسی اس 25 آینده استفاده خواهد کرد، وجود دارد. برخی شایعات حاکی از آن است که این خط تولید به طور انحصاری دارای تراشه Exynos 2500 خواهد بود. برخی دیگر استدلال می کنند که بازده پایین اگزینوس ممکن است سامسونگ را مجبور کند که از هر دو چیپ اگزینوس و اسنپدراگون دوباره استفاده کند، علی‌رغم اینکه اسنپدراگون 8 نسل 4 احتمالاً گران تر است.

سری گلکسی اس 25 با پردازنده مدیاتک عرضه می شوند

یک شایعه جدید و غافلگیرکننده پیچیدگی دیگری را اضافه می کند و نشان می دهد که یک نام تجاری تراشه سوم ممکن است در ترکیب باشد. به گفته منابع خبری کره ای The Financial News، سامسونگ ممکن است برای اولین بار استراتژی سه تراشه ای را برای گلکسی اس 25 اتخاذ کند. این گزارش ادعا می کند که سامسونگ نه تنها اسنپدراگون 8 نسل 4 و اگزینوس 2500 بلکه یک تراشه مدیاتک دیمنسیتی را برای گلکسی اس 25 در نظر گرفته است.

نکته مثبت، گنجاندن مدیاتک می تواند به سامسونگ کمک کند قدرت را متعادل کند و از افزایش قیمت گوشی های هوشمندش جلوگیری کند. کارشناسان صنعت در حال حاضر معتقدند اسنپدراگون 8 نسل 4 می تواند 25 تا 30 درصد گران تر از تراشه فعلی اسنپدراگون 8 نسل 3 باشد. این شایعه مشخص نمی کند که کدام مناطق چه تراشه هایی را دریافت خواهند کرد. اگر درست باشد، Galaxy S25 مجهز به مدیاتک ممکن است به چند منطقه منتخب مانند چین محدود شود، در حالی که باقی جهان به استراتژی دو تراشه‌ای Exynos-Qualcomm پایبند هستند.

 

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا