گوشی موبایل

وان پلاس ایس 3 پرو دارای بازخورد لمسی بهبودیافته است

وان پلاس ایس 3 پرو قرار است روز 27 ژوئن در چین رونمایی شود. ما قبلاً با شایعات متعددی روبرو شده ایم که مشخصات دستگاه را فاش می کرد. اکنون این شرکت به طور رسمی اطلاعاتی را در مورد این محصول قبل از رونمایی رسمی منتشر کرده است.

طبق پوسترها، این گوشی قرار است یک «جانور عملکرد» باشد. برای بهبود بازخورد لمسی، “موتور ارتعاشی بیونیک” را در خود جای داده است. بازخورد لمسی حس خوبی به تجربه کلی کاربر اضافه می کند. Ace 3 Pro دارای یک موتور 602mm³ برای این منظور است که طبق پوستر، در بازخورد لمسی از آیفون ها پیشی می گیرد.

در کنار استفاده از یک موتور ارتعاشی بزرگ، این شرکت وجود یک اسکنر اثر انگشت نوری باریک را نیز آشکار می کند. طبق گزارش‌ها، اسکنر اثر انگشت برای دسترسی بهینه قرار گرفته و باز کردن قفل را راحت‌تر می‌کند. موقعیت یابی را می توانید در پوستر بالا مشاهده کنید.

وان پلاس ایس 3 پرو دارای بازخورد لمسی بهبودیافته است

طبق شایعات قبلی، این گوشی به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده است. برای حفظ جلسات طولانی‌تر بارهای سنگین، وان پلاس یک محفظه بخار بسیار بزرگ 9126 میلی‌متر مربعی ارائه می‌کند. با چیپست پرچمدار و اقدامات خنک کننده نسبتا خوب، این گوشی به امتیاز بنچمارک انتوتو 2,326,659 دست می یابد. این گوشی همچنین دارای معماری Tidal این شرکت بوده که برای بهینه سازی عملکرد تراشه طراحی شده است. این شرکت پیشتر فاش کرده بود که چیپست پرچمدار اسنپدراگون با حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 همراه می شود.

برای تامین انرژی این سیستم، گوشی دارای باتری بزرگ 6100 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع سیمی 100 واتی پشتیبانی می کند. در قسمت جلو  صفحه نمایش منحنی BOE S1 با سایز 6.78 اینچی و وضوح 1.5K را مشاهده خواهید کرد. در بخش دوربین، حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی سونی LYT-800 را در خود جای داده و دوربین 8 مگاپیکسلی از نوع اولتراواید هم دارد و حسگر سوم ماکرو است.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا