گوشی موبایل

شیائومی 15 پرو به فناوری باتری بهبودیافته مجهز است

شیائومی سری شیائومی 15 را در آینده نزدیک رونمایی خواهد کرد. سری که دو مدل پرو و استاندارد دارد و بعید است مدل اولترا همزمان با سایر گوشی های این خانواده رونمایی شود.

در گزارش تازه انتشاریافته، ایستگاه چت دیجیتال Weibo برخی از مشخصات کلیدی شیائومی 15 پرو را افشا کرد. به گفته وی، این گوشی با صفحه نمایش میکرو خمیده 2K عرضه خواهد شد. او همچنین ادعا کرد که سری 15 شیائومی سرانجام از اسکنر اثر انگشت نوری به اسکنر اولتراسونیک تغییر می کند که به طور کلی سرعت باز کردن قفل سریعتر و مطمئن تری را ارائه می دهد.

در مورد دوربین، یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در زیر یک دیافراگم بزرگ وجود خواهد داشت. با این حال، او خاطرنشان می کند که دیافراگم، درست مانند شیائومی 14، متغیر نخواهد بود. نکته قابل توجه، شیائومی 14 پرو سال گذشته دیافراگم متغیر f/1.4-f/4.0 را ارائه می دهد. او اضافه می کند که یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی 3x وجود خواهد داشت.

شیائومی 15 پرو به فناوری باتری بهبودیافته مجهز است

اگرچه DCS چیزی در مورد دوربین سوم فاش نکرده، اما می‌توانید انتظار یک سنسور 50 مگاپیکسلی دیگر را برای دوربین اولتراواید داشته باشید. شایعه قبلی از اوایل این ماه ادعا می کند که شیائومی 15 پرو از یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی مشابه بهره می برد که در آن OmniVision OV50K و IMX882 به ترتیب به عنوان سنسور اصلی و 3x تله فوتو استفاده خواهند شد.

DCS همچنین ادعا کرد که این گوشی به باتری الکترود منفی سیلیکونی-کربن مجهز خواهد شد. باتری الکترود منفی سیلیکون کربن یک باتری لیتیوم یونی است که از سیلیکون به عنوان ماده الکترود منفی خود استفاده می کند. سیلیکون یک ماده امیدوارکننده برای این منظور است زیرا دارای مزایای متعددی نسبت به گرافیت است، ماده ای که در حال حاضر در اکثر باتری های لیتیوم یون استفاده می شود. یکی از مزایای استفاده از سیلیکون چگالی انرژی بالاتر آن است. منبع اطلاعات همچنین اشاره کرد که این تلفن دارای ظرفیت باتری بیشتری خواهد بود. پیش از این گزارش شده بود که این گوشی با باتری 5500 میلی آمپر ساعتی و وزن کمتر از 200 گرم عرضه می شود.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا