گوشی موبایل

گوشی Redmi K70 Ultra یک مدل کاملا ضدآب است

در میان شایعات و گزارش‌های مختلف، گوشی Redmi K70 Ultra رسما توسط یکی از مدیران ارشد شیائومی معرفی شد. دستگاه آینده در چین بسیار پیش بینی می شود. اما قبل از عرضه، دستگاه با بدنه ای مقاوم در برابر آب و گرد و غبار وارد بازار می شود.

Wang Teng (مدیر کل Redmi) غول فناوری چینی، تصویر پوستری را به اشتراک گذاشت که پشتیبانی از استاندارد IP68 را تأیید می کند. این بدان معناست که Redmi K70 Ultra در آب شیرین تا عمق 1.5 متری حداکثر تا 30 دقیقه در برابر آب مقاوم است. همچنین در برابر گرد و غبار محافظت می شود تا کاربر نیازی به نگرانی در مورد کیس اضافی نداشته باشد.

گوشی Redmi K70 Ultra یک مدل کاملا ضدآب است

این مقام ارشد همچنین اضافه کرد که این امر آن را برای کاربرانی که عاشق سفر در تابستان هستند عالی می کند. برای یادآوری، گوشی Redmi K70 Ultra در اوایل ماه جاری با شماره مدل 2407FRK8EC در پایگاه داده IMEI مشاهده شد. اخیراً یکی از کارشناسان Weibo برخی از مشخصات و ویژگی های کلیدی این دستگاه جدید را تأیید کرده است. ظاهراً این گوشی هوشمند دارای چیپ مدیاتک Dimensity 9300+ خواهد بود. از آنجایی که Redmi K70 Pro در نوامبر گذشته با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 عرضه شد، به نظر می رسد که Redmi برای مدل پرچمدار خود از کوالکام فاصله می گیرد.

تراشه Dimensity پیشرفته با حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5X و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 متصل شده است. انتظار می رود یک بسته باتری بزرگ 5500 میلی آمپرساعتی انرژی این دستگاه را تامین کند که ممکن است شارژ سریع سیمی 120 واتی را ارائه دهد. نمایشگر 8T اولد در جلو با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 144 هرتز ارائه می شود. این صفحه نمایش با یک فریم وسط فلزی احاطه شده است، در حالی که عقب آن یک صفحه شیشه ای دارد. برای دوربین، شما یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در عقب دارید.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا