گوشی موبایل

شیائومی میکس 5 به دوربین زیر نمایشگر مجهز می شود

پیشتر گوشی شیائومی میکس 5 تاییدیه هایی را دریافت کرده است و اکنون اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند رده بالا آینده شیائومی منتشر شده که در نوع خود قابل توجه است.

Digital Chat Station گزارش می دهد که شیائومی میکس 5 با دوربین زیر نمایشگر و طراحی سرامیکی یکپارچه عرضه خواهد شد. ما از قبل می دانیم که دستگاه با دوربین زیر نمایشگر عرضه خواهد شد.

نمونه اولیه ای که انتظار می رفت شیائومی میکس 5 باشد در Geekbench 6 مشاهده شد. این نمونه اولیه تلفن هوشمند با کد “Suiren” و مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 بود. انتظار نمی رود دستگاه پرچمدار سری MIX که در سال 2025 معرفی شود با یک چیپ قدیمی از راه برسد. چیپ پرچمدار سال آنها احتمالاً اولین نمونه اولیه دستگاه را با اسنپدراگون 8 نسل 3 تحت تست قرار دادند. ما انتظار داریم که شیائومی میکس 5 از اسنپدراگون 8 نسل 4 قدرت گیرد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

شیائومی میکس 5 به دوربین زیر نمایشگر مجهز می شود

هیچ خبر جدی وجود ندارد که آیا شیائومی میکس 5 رونمایی خواهد شد یا خیر. اگر شیائومی با دستگاه مشکل داشته باشد، ممکن است رونمایی را متوقف کند. این گوشی هوشمند در حال حاضر در مرحله نمونه اولیه بوده و ما پیش بینی می کنیم که ممکن است در سال 2025 عرضه شود. وقتی اسم رمز “Suiren” را بررسی می کنیم، اسطوره چینی را می بینیم. Suiren به عنوان یک قهرمان فرهنگی شناخته می شود که آتش را برای زنده ماندن مردم معرفی کرد. Xiaomi MIX 4 قبلی با نام رمز “odin” بود.

Digital Chat Station اعلام کرد که این دستگاه ممکن است مانند سری های قبلی میکس با ساختار سرامیکی به فروش برسد. این یک سنت موجود در سری شیائومی میکس است. انتظار می رود این سنت با میکس 5 ادامه یابد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا