گوشی موبایل

شیائومی آپدیت جدید نسخه HyperOS 1.5 را منتشر کرد

شیائومی عرضه به‌روزرسانی جدیدی را آغاز کرده است که می‌توانیم آن را نسخه HyperOS 1.5 برای گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار دانست. چرا این آپدیت را HyperOS 1.5 می نامیم؟ زیرا شیائومی به‌روزرسانی مهمی را ارائه می‌کند که ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی را برای بسیاری از دستگاه‌ها به ارمغان می‌آورد. این در واقع یک شاخص مهم است که شیائومی با HyperOS 1.0 به پایان رسیده و در حال آماده شدن برای معرفی HyperOS 2.0 در آینده نزدیک است.

شیائومی اعلام کرد که با “تغییر لاگ های خسته کننده قدیمی” خداحافظی می کند و آپدیت HyperOS را با روش های جدید تست بهبود می بخشد. امروز Xiaomi 14، Xiaomi 14 Pro، Xiaomi 14 Ultra و Redmi K60 Ultra به‌روزرسانی شگفت‌انگیز HyperOS را دریافت کردند. آپدیت جدید HyperOS منتشر شده دارای تغییرات بسیار دقیقی بود. این موضوع اعلامیه قبلی شیائومی را تایید می کند و نشان می دهد که اولین گام ها برای HyperOS 2.0 برداشته شده است.

شیائومی آپدیت جدید نسخه HyperOS 1.5 را منتشر کرد

ما به آپدیت جدید HyperOS 1.5 اشاره می کنیم. شیائومی اغلب تغییرات طولانی را به به‌روزرسانی‌های مهم رابط کاربری اضافه می‌کند. این آپدیت برای 4 گوشی هوشمند پرچمدار نیز تغییرات بسیار دقیقی داشت. با توجه به سیاست انتشار به‌روزرسانی سنتی این برند، این به‌روزرسانی در واقع نسخه HyperOS 1.5 است. البته شیائومی مشخص نکرده که این آپدیت HyperOS 1.5 باشد.

می بینید که تغییرات ثبت شده بسیار طولانی است. این نشان می دهد که چرا آنچه ما “HyperOS 1.5” می نامیم دقیق است. مشخص نیست که آیا آپدیت جدید به چین محدود می شود یا خیر. اما ابتدا، شایان ذکر بوده که آپدیت در چین منتشر شده است. در حال حاضر، شیائومی خود را برای عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو مانند MIX Flip و MIX FOLD 4 آماده می‌کند و در عین حال HyperOS 2.0 را توسعه می‌دهد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا