گوشی موبایل

آپدیت امنیتی ماه ژوئن برای گوشی گلکسی A55 منتشر شد

گلکسی A55 در یک برنامه آپدیت امنیتی ماهانه قرار دارد، به این معنی که باید هر ماه یک آپدیت امنیتی دریافت کند. با این حال، سامسونگ در انتشار به‌موقع به‌روزرسانی‌های امنیتی گوشی هوشمند با مشکل مواجه شده است.

سامسونگ آپدیت امنیتی آوریل 2024 را برای گلکسی A55 در اواخر آوریل منتشر کرد، که برای یک گوشی هوشمند میان رده جدید کاملاً دیر است. این شرکت پچ امنیتی می 2024 را با تقریبا یک ماه تاخیر برای گوشی منتشر کرد. متأسفانه، آپدیت امنیتی ژوئن 2024 نیز با تاخیر به دستگاه می رسد.

در حالی که این برند تقریباً یک هفته پیش به‌روزرسانی امنیتی ماه جاری را برای گلکسی A53 و گلکسی A54 منتشر کرد، غول فناوری اکنون  آن را برای گلکسی A55 عرضه می‌کند و تنها دو روز تا پایان ماه باقی مانده است. در حال حاضر، سامسونگ در حال انتشار آپدیت امنیتی ژوئن 2024 برای نسخه گلکسی A55 است که در اروپا به فروش می رسد. دارای شماره مدل SM-A556B نیز است. به‌روزرسانی نرم‌افزاری که آخرین به‌روزرسانی امنیتی را برای تلفن هوشمند به ارمغان می‌آورد، نسخه نرم افزاری دستگاه را به A556BXXS3AXF2 تغییر می‌دهد.

آپدیت امنیتی ماه ژوئن برای گوشی گلکسی A55 منتشر شد

آپدیت امنیتی ژوئن 2024 59 مشکل امنیتی را برطرف می کند. می توانید با رفتن به تنظیمات » آپدیت نرم افزار » دانلود و نصب آن را دریافت کنید. گلکسی A55 اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که از به‌روزرسانی‌های یکپارچه پشتیبانی می‌کند. تلفن می‌تواند این نوع به‌روزرسانی‌ها را در پس‌زمینه نصب کند، در حالی که شما از دستگاه استفاده می‌کنید، بدون اینکه خودش را مجدداً راه‌اندازی کند یا در طول مراحل نصب، گوشی را قفل کند.

اگرچه این عالی به نظر می‌رسد، اما به نظر می‌رسد که این شرکت برای توسعه به‌روزرسانی‌های یکپارچه مشکل دارد، به همین دلیل است که این برند با تاخیر به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای گوشی‌های هوشمند عرضه می‌کند.

منبع
sammobile

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا