گوشی موبایل

نسخه اندروید کروم برای دریافت قابلیت پخش پس زمینه آماده می شود

برنامه تلفن همراه گوگل کروم دارای گزینه “Listen to this page” است که به شما امکان می دهد یک صفحه وب را پخش کنید و به محتوای موجود در آن گوش دهید، درست مانند یک کتاب صوتی. هنگامی که این گزینه را انتخاب می کنید، یک مینی پلیر در پایین صفحه ظاهر می شود که به شما امکان می دهد سرعت خواندن را تنظیم کنید، صدا را تغییر دهید و از طریق محتوا به عقب یا جلو بروید.

این برنامه همچنین متنی را که با صدای بلند خوانده می شود برجسته می کند و به شما کمک می کند به صورت بصری دنبال کنید. تنها محدودیت واقعی این بوده است که ویژگی از شما می‌خواهد که برنامه Chrome را باز و فعال نگه دارید تا پخش ادامه یابد. این بدان معنی است که اگر به برنامه دیگری تغییر دهید یا صفحه خود را قفل کنید، پخش متوقف می شود.

نسخه اندروید کروم برای دریافت قابلیت پخش پس‌زمینه آماده می شود

با این حال، ویژگی Read Aloud به‌روزرسانی بسیار مهمی را دریافت می‌کند. انتظار می‌رود برنامه گوگل کروم در تلفن‌های اندرویدی به زودی از پخش پس‌زمینه  پشتیبانی کند. این اساساً به این معنی بوده که کاربران می توانند به مقالات گوش دهند حتی اگر برنامه Chrome آنها باز یا فعال نباشد. MS PowerUser یک پرچم پخش پس‌زمینه خواندن با صدای بلند را مشاهده کرد که در آن توضیح داده شده بود: «پشتیبانی برای پخش پس‌زمینه برای Read Aloud اضافه کنید» که نشان می‌دهد این ویژگی در حال حاضر توسط غول موتور جستجو تحت آزمایش است.

این تعجب آور نیست، با توجه به اینکه Chrome برای دسکتاپ از پخش پس‌زمینه پشتیبانی می‌کند، حتی زمانی که برگه مقاله آنلاین به حداقل برسد یا از برنامه دیگری استفاده شود.

منبع
androidauthority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا