گوشی موبایل

سری گوشی هوآوی نوا 13 ممکن است با تاخیر رونمایی شود

سری هواوی نوا 13 همچنان در شایعات رونمایی در چرخش است و به نظر می رسد این شرکت ممکن است رونمایی آن را بیشتر به تعویق بیندازد. یک گزارش جدید نشان می دهد که OEM چینی احتمالاً سری بعدی نوا را در سه ماهه چهارم سال جاری معرفی خواهد کرد.

همانطور که @FixedFocus اشاره کرد، عرضه سری هواوی نوا 13 ممکن است تا ماه اکتبر به تعویق بیفتد. اطلاعات‌دهنده می‌گوید این شرکت ممکن است سری جدید گوشی‌های هوشمند پیشرفته را در جشنواره نهم دوگانه، که در 11 اکتبر 2024 برگزار می‌شود، عرضه کند. در جشنواره نهم که به “جشنواره پیرمردها” نیز معروف است، سالمندان در فعالیت های تندرستی شرکت می کنند. مردم به یاد نیاکان و سختی هایشان می افتند. طبق تقویم چینی، شهروندان آن را در روز نهم ماه نهم جشن می گیرند.

سری گوشی هوآوی نوا 13 ممکن است با تاخیر رونمایی شود

این گزارش می‌افزاید که هواوی ممکن است سری نوا 13 را در ماه اکتبر در این جشنواره رونمایی کند. بسیاری از کاربران اینترنتی این سوال را مطرح کردند که آیا سری  بعدی Nova با عرضه سری Mate 70 یکسان خواهد کرد، زیرا شایعه شده که در همان ماه عرضه می شود. برای Mate 70، هواوی تایید کرد که سری پرچمدار را در سه ماهه چهارم 2024 راه اندازی خواهد کرد. اگرچه این شرکت هنوز اخبار مربوط به سری بعدی Nova را تایید نکرده است.

گفته می شد که سری نوا 13 هواوی در ژوئن سال جاری عرضه می شود. پس از آن، ورودی بیان کرد که شرکت ممکن است این بار به اوایل سه ماهه سوم، احتمالاً جولای، تغییر کند. اکنون به نظر می رسد که باید منتظر موارد بیشتری باشیم تا نگاهی رسمی به ترکیب جدید داشته باشیم. این شرکت چینی همچنین در حال کار بر روی یک تاشو جدید “Nova” است که احتمالاً در ماه آگوست عرضه می شود.

هوآوی هنوز این خبر را تایید نکرده و باید منتظر ماند به تایید این برند برسد.

منبع
huaweicentral

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا