گوشی موبایل

تصویر جعبه خرده فروشی ردمی K70 اولترا منتشر شد

به تازگی وانگ توماس مدیرعامل ردمی در ویبو تصویر جعبه خرده فروشی گوشی قاتل پرچمدار آینده ردمی K70 اولترا را منتشر کرد. جعبه ای که آشنا به نظر رسیده و شبیه به سایر اعضای K70 است.

این مدل جدید جانشین K60 اولترا بوده و یک گوشی مبتنی بر عملکرد. بنابراین با یک هیولا 400 دلاری رو به رو هستیم که بزودی از راه خواهد رسید. به نوعی ردمی آن را پادشاه عملکرد هم می نامند. گفته شده ردمی K70 اولترا قلب تپنده ای از نوع دیمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک دارد، همان چیپی که آیکیو در گوشی Neo 9S Pro به کار گرفت.

وانگ تنگ توماس اشاره کرد که جدا از تراشه اصلی، ردمی K70 اولترا دارای یک تراشه گرافیکی مستقل قدرتمند و یک سیستم خنک‌کننده یخی است. جعبه خرده‌فروشی K70 Ultra که توسط توماس فاش شد، در ادامه می توانید مشاهده کنید.

تصویر جعبه خرده فروشی ردمی K70 اولترا منتشر شد

این برند اخیرا تأیید کرده که K70 Ultra یک دستگاه با قابلیت IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود. طبق گزارش، این گوشی دارای یک پنل تخت 8T OLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 144 هرتز هم است. یک فریم وسط فلزی هم شامل آن شده است.

انتظار داریم گوشی مجهز به چیپ D9300+ با حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5x، حداکثر 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی شود. ممکن بوده یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و در عقب سه حسگر 50/8/2  مگاپیکسل هم داشته باشد. پیش بینی شده این گوشی با نام شیائومی 14T پرو در بازار جهانی با دوربین بهتر عرضه شود.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا