گوشی موبایل

گوشی Galaxy A06 به رونمایی خود نزدیک می شود

سامسونگ در نظر دارد بزودی گوشی Galaxy A06 اقتصادی را رونمایی کند. مدلی که به تازگی از سوی سازمان BIS هند تاییدیه دریافت کرده و انتظار داریم بزودی از راه برسد.

این گوشی هوشمند در BIS با شماره مدل SM-A065F/DS رویت شد. لیست BIS اطلاعات چندانی در مورد گوشی به ما نمی گوید، اما تأیید کرده که از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. با این حال، به لطف لو گزارش های قبلی در Geekbench و گواهی های Wi-Fi Alliance، ما جزئیاتی دریافت کردیم. گوشی Galaxy A06 ممکن است با ویژگی های اولیه Wi-Fi عرضه شود و می تواند به چیپ مدیاتک Helio G85 با 6 گیگابایت رم مجهز شود. امتیازات بنچمارک نشان می دهد که باید کارهای روزمره را بدون مشکل انجام دهد.

گوشی Galaxy A06 به رونمایی خود نزدیک می شود

در حالی که جزئیاتی مانند دوربین و طراحی هنوز فاش نشد، A06 می تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه و قابل اعتماد سامسونگ هستند. سامسونگ گلکسی A05 را سال گذشته عرضه کرد. گوشی که دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Infinity-U با وضوح HD+ است. این دستگاه از پردازنده مدیاتک Helio G85 بهره می برد و حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد که با استفاده از اسلات کارت microSD قابل افزایش است.

این دستگاه به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی در عقب مجهز شده است، در حالی که دوربین سلفی دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت بازگشایی چهره بوده، زیرا گوشی دارای حسگر اثر انگشت نیست. گلکسی A05 از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی گرفته که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. مدل دارای  اندروید 13 مبتنی بر OneUI 5.1 Core بوده و گزینه های اتصال شامل 4G، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.3 و پورت USB-C می شود.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا