گوشی موبایل

گلکسی زد فولد 7 با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر عرضه می شود

سامسونگ در آستانه عرضه نسل ششم گوشی های تاشو خود است. با این حال، یک درخواست ثبت اختراع از این شرکت اشاره می کند که آنها در حال حاضر در حال کار بر روی متمایز کردن گوشی های تاشو فولد و فلیپ آینده از رقبا هستند.

درخواست ثبت اختراع در مورد یک فناوری نمایشگر است که شرکت روی آن کار می کند و به کاربران اجازه می دهد قفل گوشی را با لمس هر نقطه از صفحه نمایش و نه قسمت خاصی از آن باز کنند. چکیده برنامه خاطرنشان می کند که نمایشگر دارای “لایه حسگر تشخیص اثر انگشت در زیر صفحه نمایش” خواهد بود. برنامه ثبت اختراع می‌گوید: هدف این فناوری «ادغام یک حسگر تشخیص اثرانگشت در پنل نمایشگر است، که جزیی است و بیشترین منطقه را در یک دستگاه ارتباطی اطلاعاتی قابل حمل اشغال می‌کند».

بنابراین هدف این شرکت توسعه نمایشگری است که بتواند حسگر تشخیص اثر انگشت را بدون منبع نور خارجی مجزا اجرا کند. طبق گزارش ها، ویژگی های تشخیص اثر انگشت بهبود یافته را نیز ارائه می دهد. در ویژگی پیوست، ضخامت لایه ها و نواحی ممکن است برای وضوح اغراق آمیز باشد.

گلکسی زد فولد 7 با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر عرضه می شود

در حال حاضر، تاشوهای گران قیمت دارای حسگرهای انگشتی هستند. با این حال، در آینده ای نزدیک می توان آن را با اسکنر اثر انگشت تمام صفحه زیر نمایشگر جایگزین کرد. @xleaks7 همچنین معتقد است این فناوری جدید می‌تواند در گوشی‌های هوشمند تاشو آینده سامسونگ مانند گلکسی زد فولد 7 و دستگاه‌های رول شونده استفاده شود. این پتنت همچنین نشان می دهد که پایه های اول و دوم می توانند انعطاف پذیر باشند.

بسیاری از حسگر نصب شده در کنار دستگاه تاشو که نزدیک به 2000 دلار قیمت دارد ناامید می شوند. این نیز مشکلی است که توسعه جدید قادر به حل آن خواهد بود. کاهش ضخامت گوشی یکی از دلایل استفاده از حسگر اثرانگشت کناری روی گوشی تاشو است.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا