گوشی موبایل

تصویر پنل عقب ردمی نوت 14 پرو لو رفت

شرکت ریلمی در نظر دارد بزودی سری ریلمی 13 پرو میان رده معرفی کند. در این بین تیزرهای مختلفی از این گوشی منتشر کرد. اما در این بین Digital Chat Station ویبو تصویر شماتیکی مقایسه ای از دو گوشی ریلمی 13 پرو و ردمی نوت 14 پرو شیائومی منتشر کرد.

در این بین به نظر رسیده Realme 13 Pro طراحی مشابه مدل قبلی خود یعنی Realme 12 Pro دارد که دارای یک جزیره دوربین دایره ای در عقب است. در مقابل، به نظر می‌رسد که سری ردمی نوت 14 پرو در حال تغییر طراحی هستند. برخلاف  ردمی نوت 13 پرو که آرایش لنز دوربین را در سمت چپ گوشی انتخاب کرده بود، به نظر می رسد نوت 14 پرو یک ماژول دوربین مستطیل شکل با تراز مرکزی را معرفی می کند.

تصویر پنل عقب ردمی نوت 14 پرو لو رفت

مشخصات ردمی نوت 14 پرو هنوز در دست نیست، اما گزارش قبلی نشان می‌دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش خمیده 1.5K با حفره دوربین وسط برای دوربین جلو است. طبق شایعات، سیستم دوربین عقب توسط یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی رهبری می شود. با توجه به سری ریلمی 13 پرو، گزارش نشان می‌دهند که هر دو Realme 13 Pro و 13 پرو+ دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی خمیده امولد FHD+ با نرخ تجدید 120 هرتز هستند.

همچنین انتظار می‌رود که آنها بر روی Realme UI 5 بر اساس آخرین سیستم‌عامل اندروید 14 اجرا شوند و طبق گزارش‌ها در چهار پیکربندی: 8/128 گیگابایت، 8/256 گیگابایت، 12/256 گیگابایت و یک گزینه سطح بالا با 12/512 گیگابایت ارائه خواهند شد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا