گوشی موبایل

ردمی K70 اولترا با پردازنده مدیاتک عرضه می شود

شیائومی از ایجاد آزمایشگاه مشترک Xiaomi-MediaTek در شنژن چین خبر داده است. این آزمایشگاه بر روی پنج قابلیت اصلی و سه حوزه فنی اصلی تمرکز دارد: عملکرد، ارتباطات و هوش مصنوعی. هدف هر دو شرکت کشف فناوری های اساسی برای ارائه محصولات برتر نسبت به رقبا است. اولین مدل پرچمدار این همکاری جدید چیزی نیست جز گوشی ردمی K70 اولترا.

شیائومی همچنین آشکار کرده که طی سه سال قبل، بیش از 18.6 میلیون دستگاه از گوشی‌های موبایل پرچمدار با چیپ Redmi Dimensity عرضه کرده و گروه شیائومی در مجموع 680 میلیون دستگاه از محصولات خود را با استفاده از پردازنده مدیاتک به فروش رساند.

تا جایی که به ردمی K70 اولترا مربوط می شود، این گوشی به جدیدترین چیپست پرچمدار مدیاتک، Dimensity 9300 Plus مجهز است. طبق گزارش ها، این دستگاه با سه گوشی اسنپدراگون 8 نسل 3 مانند وان پلاس Ace 3، ریلمی GT 6 و آیکیو Neo 9S Pro+ رقابت می کند. در حالی که گوشی وان پلاس پیشتر عرضه  شده است، گفته می شود گوشی های هوشمند Realme و iQOO به ترتیب در تاریخ 9 و 11 جولای در چین عرضه می شوند.

ردمی K70 اولترا با پردازنده مدیاتک عرضه می شود

همانطور که پیشتر ذکر شد، ردمی K70 اولترا دارای چیپست Dimensity 9300+ خواهد بود.پیش بینی می شود که بالاترین نسخه این دستگاه دارای 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی است. انتظار می رود که دارای یک موتور گرافیکی اختصاصی برای تجربه بازی پیشرفته باشد.

K70 Ultra دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی است. این برند پیشتر تأیید کرده که دستگاهی با استاندارد IP68 ضد گرد و غبار و مقاوم در برابر آب خواهد بود. علاوه بر این، انتظار می رود که از یک فریم وسط فلزی نیز برخوردار باشد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا