گوشی موبایل

رنگ بندی گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ لو رفت

با گذشت مدت زمان طولانی، سامسونگ برای رونمایی نسل جدید گوشی فن ادیشن سری گلکسی اس خود موسوم به گوشی Galaxy S24 FE آماده می شود. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، شایعات و اخبار بیشتری در مورد این گوشی جدید به خصوص در مورد رنگ بندی آن منتشر می شود.

سامسونگ روی ساخت گوشی Galaxy S24 FE بیشتر در رنگ مشکی تمرکز خواهد کرد. مشکی رنگ بسیار محبوبی برای گوشی ها بوده، بنابراین منطقی است که سامسونگ این رنگ را در اولویت قرار دهد. علاوه بر مشکی، Galaxy S24 FE در رنگ‌های خاکستری، آبی روشن، سبز روشن و زرد نیز عرضه می شود. این اطلاعات از راس یونگ در DSCC می آید.

پیشتر رنگ سبز روشن در برخی از تصاویر لو رفته از Galaxy S24 FE شاهد بودیم. این تصاویر نشان می دهد که این گوشی حاشیه های باریک تری نسبت به مدل قبلی دارد. صفحه نمایش نیز بزرگتر خواهد بود و انتظار می رود به 6.65 اینچ برسد.

رنگ بندی گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ لو رفت

برخلاف برخی انتظارات، گلکسی اس 24FE تراشه اسنپدراگون ندارد. در مقابل، از چیپست Exynos 2400 قدرت می گیرد. این همان پردازنده ای است که سامسونگ امسال در برخی از نسخه های گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس از آن استفاده کرد. این گوشی با 12 گیگابایت رم عرضه خواهد شد و دارای سیستم عامل اندروید 14 است.

گوشی Galaxy S24 FE از سیستم دوربین خوبی برخوردار است. دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلی بوده که باید تصاویر بسیار واضح و دقیق به ثبت برساند. همچنین یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض برای گرفتن عکس بیشتر در یک شات و یک دوربین تله فوتو 8/10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر برای گرفتن عکس از راه دور وجود دارد. این ویژگی ها به کاربران کمک می کند تا عکس های متنوعی با کیفیت بالا بگیرند.

سامسونگ هنوز تاریخ دقیق رونمایی گلکسی S24 FE را اعلام نکرده است.  بنابراین انتظار داریم اواخر امسال صورت گیرد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا