گوشی موبایل

سامسونگ گوشی گلکسی M35 5G را در مناطق بیشتری عرضه می کند

سامسونگ گلکسی M35 5G را در ماه می امسال در برزیل عرضه کرد. اکنون، برند کره جنوبی قرار است این دستگاه را به مناطق بیشتری بیاورد. آمازون بنری از گوشی آینده نصب کرده که در دسترس بودن آن از پلتفرم تجارت الکترونیک را نیز تایید می کند.

گلکسی M35 5G به عنوان جانشین گلکسی M34 سال گذشته وارد بازار خواهد شد. عرضه این گوشی هوشمند قریب الوقوع بود زیرا نزدیک به سه ماه پیش در صفحه پشتیبانی هند مشاهده شد. سامسونگ تاریخ دقیق عرضه گلکسی M35 5G را اعلام نکرده است. بنر آمازون می گوید که به زودی می آید. با این حال، تاریخ فروش Prime Day را که در 20 جولای و 21 جولای برگزار می شود، نیز فاش می کند.

سامسونگ گوشی گلکسی M35 5G را در مناطق بیشتری عرضه می کند

بنابراین، می توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند همزمان رونمایی شود. گلکسی M35 5G در رنگ‌های آبی روشن، خاکستری و آبی تیره. سه سنسور دوربین به صورت عمودی به همراه یک واحد فلاش LED وجود دارد. انتظار می رود نوع هندی سامسونگ گلکسی M35 5G همانند مدل جهانی باشد. این دستگاه توسط یک واحد باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می شود.

این دستگاه از چیپست Exynos 1380 همراه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. این گوشی هوشمند با اندروید 14 عرضه می شود و واجد شرایط دریافت آپدیت سیستم عاملی چهار ساله است. سامسونگ گلکسی M35 5G دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی sAMOLED با رزولوشن FHD+، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت است. یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش وجود دارد. در قسمت جلو، سیستم دوربین سه‌گانه عقب گوشی هوشمند شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

 

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا