گوشی موبایل

گوگل پیکسل 9 پرو فولد دارای تقسیم صفحه نمایش بهتر است

گوگل پیکسل 9 پرو فولد احتمالاً با ارتقای صفحه نمایش نسبت به پیکسل فولد، اولین گوشی هوشمند تاشوی گوگل، که در ماه می 2023 رونمایی شد، عرضه می‌شود. گزارش ها از اوایل سال جاری نشان می دهد که گوشی هوشمند  پیکسل فولد 2 می تواند با نام پیکسل 9 پرو فولد عرضه شود. گوشی که دارای نمایشگر Fold و Sport به طور قابل توجهی بزرگتر است. یک گزارش جدید نشان می دهد که دستگاه تاشو شایعه شده ممکن بوده با بهبودهایی در حالت تقسیم صفحه وارد شود. همچنین انتظار می رود رزولوشن های ارتقا یافته نسبت به مدل موجود دریافت کند.

بر اساس گزارش Android Authority، گوگل پیکسل 9 پرو فولد از یک حالت تقسیم صفحه ارتقا یافته پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌ها را در سمت چپ و راست صفحه نمایش داخلی مرتب کنند، در حالی که گوشی در حالت عمودی است. ظاهراً این به دلیل تغییرات ایجاد شده در کد Android 14 QPR2 است که توسط انتشارات مشاهده شده است. در حال حاضر، برنامه ها را فقط می توان به صورت عمودی روی هم مرتب کرد.

گوگل پیکسل 9 پرو فولد دارای تقسیم صفحه نمایش بهتر است

در این گزارش همچنین اشاره شده که در این کد به صراحت اشاره نشده که مربوط به گوشی شایعه شده گوگل Pixel 9 Pro Fold است. با این حال، از آنجایی که قرار است جانشین پیکسل فولد باشد، این احتمال وجود دارد که تغییر کد در گوشی ادعا شده منعکس شود. در این گزارش افزوده شده است که انتظار می رود گوگل پیکسل 9 پرو فولد با وضوح صفحه نمایش داخلی 2076 در 2152 پیکسل عرضه شود. اگر درست باشد، این بهبود دیگری نسبت به رزولوشن 1840 در 2208 پیکسل صفحه نمایش داخلی گوگل Pixel Fold است.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که گوگل Pixel 9 Pro Fold احتمالاً دارای نمایشگر اصلی 8.02 اینچی و صفحه نمایش پوششی 6.29 اینچی است. این بسیار بزرگتر از صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی موجود و صفحه نمایش خارجی 5.8 اینچی Pixel Fold است. گوگل Pixel 9 Pro Fold می‌تواند از یک چیپ Tensor G4 استفاده کند که قبلاً گفته شده بود از اتصال ماهواره‌ای اضطراری پشتیبانی می‌کند. پیکسل فولد فعلی با چیپست Tensor G2 عرضه می شود.

منبع
gadgets360

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا