گوشی موبایل

اولین جزئیات باتری شیائومی 15 پرو منتشر شد

افشای جدیدی از خبرساز صنعت در Weibo برخی جزئیات چون باتری و قابلیت شارژ شیائومی 15 پرو را فاش کرده است. گفته می شود این گوشی دارای باتری 5400 میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ 100 واتی برای گزینه های سیمی و بی سیم پشتیبانی می کند.

خبرساز در نظرات پست اشاره نمود که نمونه اولیه مهندسی شیائومی 15 پرو در حال حاضر از شارژ سیمی 120 واتی استفاده کرده، با این حال، این گزینه سریعتر ممکن بوده در محصول نهایی به دلیل نگرانی های مدیریت حرارتی موجود نباشد. Digital Chat Station همچنین درباره انتخاب ظرفیت باتری افزود. به گفته این کارشناس، باتری 5400 میلی آمپری تصمیمی عمدی برای باریکتر و سبکتر نگه داشتن گوشی بود.

اولین جزئیات باتری شیائومی 15 پرو منتشر شد

در حالی که این ظرفیت ممکن بوده در مقایسه با برخی از رقبا کمتر به نظر برسد، متخصص اشاره می کند که باتری چگالی انرژی بالاتری دارد. به لطف جریان‌های ثابت افشا شده در ماه‌های گذشته، چیزهای بیشتری درباره شیائومی 15 پرو می‌دانیم. انتظار می رود این صفحه نمایش یک پنل میکرو خمیده با وضوح 2K با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر باشد.

سیستم دوربین شامل سه لنز، اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم بزرگ، یک لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر می شود. طبق گزارش‌ها، دوربین اصلی از سنسور OmniVision OV50K با فناوری نوآورانه TheiaCel برای عملکرد عالی در نور کم و محدوده دینامیکی استفاده می‌کند. علاوه بر این، طراحی ماژول دوربین ممکن است کمی تغییر کند زیرا گفته می شود واحد فلاش در خارج از محفظه اصلی قرار دارد.

در مورد پردازنده، دستگاه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه خواهد شد. با این حال، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است گوشی‌های دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 به دلیل فرآیند تولید گران قیمت این تراشه، قیمت بیشتری داشته باشند. به هر حال باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا