گوشی موبایل

سال آینده آیفون 17 اسلیم جایگزین مدل پلاس می شود

انتظار می رود اپل سری آیفون 16 را در سپتامبر امسال عرضه کند. با این حال، جانشین سری هم اکنون وارد شایعات شده است. این شایعه ادعا می‌کند که اپل مدل پلاس را برای مدل باریک از سری آیفون 17 کنار می‌گذارد.

طبق گزارشی، اپل در رابطه با ظاهر آیفون 17 اسلیم، نوآوری های جسورانه ای را معرفی کرده است. ظاهراً این مدل در مقایسه با مدل‌های فعلی نازک‌تر و سبک‌تر خواهد بود. اپل از آلومینیوم برای شاسی استفاده خواهد کرد. جزیره دوربین به صورت افقی قرار خواهد گرفت که ظاهراً شبیه به طراحی سری پیکسل 8 است. با این حال، اپل اخیراً برای پشتیبانی از Spatial Video به دوربین عمودی بازگشته است و مشخص نیست که آیا این ویژگی همچنان می‌تواند با چیدمان دوربین افقی عمل کند یا خیر.

سال آینده آیفون 17 اسلیم جایگزین مدل پلاس می شود

در قسمت جلو، این دستگاه شامل جزیره پویا باریک تری شده که احتمالاً به دلیل استفاده از یک فلز فشرده تر برای سنسور Face ID توسط شرکت است. ظاهراً طراحی آیفون 17 اسلیم شبیه به آیفون X توصیف شده است.

مدل “Slim” از صفحه نمایش 6.55 اینچی در جلو استفاده می کند. انتظار می رود که شکاف بین مدل های غیر پرو و ​​پرو را پر کند. برای مقایسه، آیفون 15 پلاس دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است. علاوه بر این، مشخص شد که آیفون 17 اسلیم از نرخ نوسازی نمایشگر بالا 120 هرتز نیز پشتیبانی می کند. قابل ذکر است که این اولین مدل غیر پرو در تاریخ آیفون خواهد بود که از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی می کند.

مدل پایه سری آیفون 17 نیز می تواند نرخ نوسازی 120 هرتز را دریافت کند. در حالی که مدل‌ها می‌توانند نرخ تازه‌سازی بالاتری ارائه دهند، مانند مدل‌های پرو تطبیقی ​​نیز خواهد بود، به این معنی که گوشی به‌طور خودکار نرخ نوسازی را بر اساس محتوای نمایش داده شده روی صفحه تنظیم می‌کند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا