گوشی موبایل

گلکسی اس 24 پلاس با اندروید 15 مشاهده شد

همه می دانند و دوست دارند که سامسونگ بدون شک با One UI بسیار موفق است که یک رابط کاربری پایدار اندروید و سرشار از ویژگی های شخصی سازی است.

در حال حاضر، سری گلکسی اس 24 دارای رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 است. پیشتر چند شایعه در مورد کار سامسونگ بر روی One UI 7 منتشر شده بود و اکنون نتیجه Geekbench نشان می دهد که گلکسی S24 پلاس از One UI 7 استفاده می کند.

با این حال، این لزوما به معنای آن نیست که سامسونگ به‌زودی به‌روزرسانی One UI 7 را منتشر خواهد کرد. ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا سامسونگ One UI 7 را معرفی کند، احتمالاً حتی تا سال 2025 نیز گسترش یابد.

گلکسی اس 24 پلاس با اندروید 15 مشاهده شد

گلکسی S24 پلاس در Geekbench دارای رابط کاربری One UI 7 بود. نتیجه Geekbench گلکسی S24 پلاس را با امتیاز تک هسته‌ای 2114 و امتیاز چند هسته‌ای 6616 نشان می‌دهد. سیستم‌عاملی که گوشی در حال اجرا است به‌عنوان «اندروید 15» فهرست شده است که نشان می‌دهد سامسونگ کار بر روی One UI 7 را آغاز کرده است.

انتظار داریم اواخر سال 2024 شرکت سامسونگ آپدیت اندروید 15 را برای پرچمداران سری گلکسی اس 24 منتشر کند. بنابراین انتظارات بسیاری داریم که سامسونگ بتواند موفق شود. پیش بینی شده پس از سری اس 24، سری اس 23 آپدیت شوند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا