گوشی موبایل

کارخانه هوشمند شیائومی 24 ساعته بدون کارمند زنده فعالیت می کند

لی جون، مدیرعامل شیائومی با انتشار اطلاعیه ای در Weibo فاش کرد که نسل جدید کارخانه تولید گوشی های هوشمند واقع در چانگ پینگ پکن به زودی عملیاتی می شود. مدیرعامل همچنین ویدیویی را در معرفی بیشتر این کارخانه منتشر کرد.

کارخانه جدید یک “کارخانه تاریک” خواهد بود که می تواند 24 ساعت شبانه روز بدون فرد زنده کار کند. علاوه بر این، ماشین آلات در کارخانه می توانند با یکدیگر همکاری کنند. این کارخانه همچنین می تواند به تنهایی با حذف گرد و غبار در سطح میکرون محیطی عاری از گرد و غبار ایجاد کند.

کیفیت تولید کارخانه توسط ماشین های هوشمند خود توسعه یافته کنترل می شود. ادعا می شود که فرآیند تولید می تواند در هر ثانیه یک واحد گوشی هوشمند تولید کند. طبق ویدیوی تبلیغاتی، کارخانه هوشمند تنها یک قدم کوچک برای شیائومی برای کشف آینده است که به تازگی آغاز شده است.

کارخانه هوشمند شیائومی 24 ساعته بدون کارمند زنده فعالیت می کند

طبق گزارش ها، شیائومی 2.4 میلیارد یوان در توسعه فرآیند تولید جدید سرمایه گذاری کرده است. کارخانه جدید در چانگ پینگ مساحت ساخت 81000 متر مربع را اشغال می کند. همچنین به عنوان یک «شرکت معیار تولید هوشمند ملی» با ظرفیت تولید سالانه 10 میلیون گوشی هوشمند پرچمدار تأیید شده است. این کارخانه تولید گوشی‌های تاشوی آینده – Xiaomi MIX Fold 4 و Xiaomi MIX Filp را بر عهده خواهد داشت.

با این حال، شیائومی مدت زیادی است که از اتوماسیون در فرآیند تولید خود استفاده می کند. کارخانه هوشمند شیائومی در ییژوانگ پکن در اوایل سال 2019 تکمیل و آماده تولید شد. بر اساس گزارش قبلی، تولید اولین دستگاه تاشو به سبک کتابی این شرکت، شیائومی Mix Fold، به طور کامل توسط کارخانه هوشمند فاز اول واقع انجام شد. در ییژوانگ، پکن.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا