گوشی موبایل

تاریخ رونمایی رقیب گلکسی زد فلیپ 6 از برند شیائومی مشخص شد

ماه ها شایعات در مورد یک گوشی تاشو به سبک فلیپ از شیائومی به گوش می رسید. اکنون، این برند چینی تایید کرده که به‌اصطلاح میکس فلیپ و  میکس فولد 4 به‌زودی رونمایی خواهد شد.

شیائومی در Weibo اعلام کرد که میکس فلیپ و  میکس فولد 4 اواخر این ماه وارد بازار خواهند شد، اما این شرکت تاریخ رونمایی را اعلام نکرده است.  افشاگر Digital Chat Station نیز امروز جزئیات بیشتری در مورد این گوشی های تاشو منتشر کرد و ادعا نمود که میکس فلیپ چندین “مشکلات اصلی” مرتبط با تاشوهای سبک فلیپ را برطرف می کند.

مشاور اضافه کرد که این گوشی تاشو از نظر صفحه نمایش، عملکرد و دوربین، مشخصات “بسیار قوی” است. در همین حال، میکس فولد 4 ظاهراً دارای وزن مورد نظر زیر 230 گرم و ضخامت زیر 10 میلی متر است.

تاریخ رونمایی رقیب گلکسی زد فلیپ 6 از برند شیائومی مشخص شد

افشای اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که میکس فلیپ طراحی باریک و سبک، قابلیت اتصال ماهواره‌ای و دوربین تله فوتو 60 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری را ارائه می‌کند. در هر صورت، ما مشتاقیم ببینیم اولین گوشی تاشو فلیپ شیائومی چگونه با رقبایی مانند گلکسی زد فلیپ 6 و موتورولا ریزر پلاس 2024 مقایسه می‌شود.

در همین حال، اخیراً گزارش شیائومی میکس فولد 4 یک رندر ظاهری و همچنین برخی مشخصات را نشان داد. تاشو بزرگ‌تر دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت، شارژ سیمی 100 وات، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و استاندارد IPX8 است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا این برند محصولات تاشو نسل جدید خود را معرفی کرده و حقیقت را آشکار سازد. برای کسب جزئیات تکمیلی بهتر است به منابع رسمی اکتفا کرد.

منبع
androidauthority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا