گوشی موبایل

سامسونگ گلکسی اس 25 پلاس را حذف نخواهد کرد

پیشتر شایعاتی به گوش رسید که سامسونگ تصمیم دارد سال 2025 سری گوشی اس 25 را تنها در دو مدل استاندارد و اولترا عرضه کند. اما اکنون گزارش جدید خبر از عرضه گلکسی اس 25 پلاس برای سال 2025 می دهند.

در ابتدا که تنها گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 اولترا را رویت کردیم، فکر کردیم که گلکسی اس 25 پلاس معرفی نخواهد شد. با توجه به تجزیه و تحلیل اخیر از پایگاه داده GSMA، می توانیم بگویم که گلکسی اس 25 پلاس به طور رسمی در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

هر گوشی هوشمندی که به پایگاه داده GSMA اضافه نشده باشد هرگز معرفی نخواهد شد. این نشان می دهد که دستگاه در برنامه تولید قرار نگرفت. هر گوشی هوشمند یک شماره IMEI دارد و این اجباری است. در غیر این صورت، بسیاری از موارد مانند برقراری تماس، اتصال به اینترنت را در کار نیست و گوشی هوشمند هیچ تفاوتی با تبلت ندارد. به همین دلیل پایگاه داده GSMA بسیار مهم است.

سامسونگ گلکسی اس 25 پلاس را حذف نخواهد کرد

قبلاً گزارش داده بودیم که گلکسی اس 25 پلاس ممکن است عرضه نشود. این شایعه به دلیل عجیبی شروع شد و ما در بالا توضیح دادیم که چرا. سامسونگ تمام دستگاه هایی را که در آینده معرفی خواهند شد، عمدتاً 6 ماه قبل به پایگاه داده اضافه می کند. با این حال، امسال سامسونگ ابتدا تنها گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 اولترا معمولی را به پایگاه داده اضافه کرد و مدل پلاس از دست رفت. به همین دلیل فکر می کردیم گلکسی اس 25 پلاس معرفی نخواهد شد.

به هر حال باید سال 2025 منتظر سه گوشی گلکسی اس 25، اس 25 پلاس و اس 25 اولترا باشیم.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا