گوشی موبایل

تاریخ رونمایی گوشی Redmi K70 Ultra مشخص شد

شیائومی و ردمی تصمیم دارند بزودی قاتل پرچمدار جدید خود گوشی Redmi K70 Ultra را معرفی کنند. تاکنون شایعات بسیاری از این مدل منتشر شد و اکنون تصویر تیزری آن که تاریخ رونمایی را نشان می دهد، منتشر شد.

برای ارائه تجربه کامل گوشی سه ویژگی متمایز دارد: قابلیت عملکرد خام، تعادل بین نرخ فریم در یک بازی و بهره‌وری انرژی و عملکرد سوپر فریم خود توسعه یافته با وضوح فوق العاده، که به احتمال زیاد شامل رندر کردن بازی با وضوح کمتر از وضوح اصلی دستگاه و سپس ارتقاء آن به وضوح اصلی می شود. این به بهبود تجربه گیمینگ بدون استفاده از منابع زیادی کمک می کند.

تاریخ رونمایی گوشی Redmi K70 Ultra مشخص شد

طبق این تیزر، گوشی به تراشه مدیاتک Dimensity 9300+ مجهز شده و از مواد درخشان +C8 که به طور مشترک توسط Xiaomi و TCL Huaxing ساخته شده، استفاده خواهد کرد. راندمان نورانی پنل طبق گزارشات به “قوی ترین سطح در صنعت” می رسد و عمر پیکسل بیش از 100درصد افزایش یافته است. وانگ تنگ، معاون بازاریابی شیائومی چین و مدیر کل برند Redmi تایید کرد که گوشی Redmi K70 Ultra اولین نمایشگر نسل جدید 1.5K خواهد بود که گفته می‌شود بهترین محافظت از چشم را در صنعت ارائه می‌کند.

در کنار بهبود کیفیت پنل، انتظار می‌رود حاشیه‌های نمایشگر نیز باریک تر از مدل قبلی باشد. بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی، این گوشی در تست تک هسته و چند هسته Geekbench به ترتیب 2242 امتیاز و 7237 امتیاز کسب کرده است. امتیاز 2.22 میلیون را در AnTuTu به دست آورده و می تواند “Genshin Impact” را در حالت 1.5Kو  120Hz اجرا کند. در کنار Dimensity 9300+، این دستگاه یک تراشه گرافیکی مستقل نیز دارد.

این گوشی دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع 120 واتی برخوردار است. در مورد متریال و طراحی خارجی، این گوشی می‌تواند با فریم وسط فلزی و عقب شیشه‌ای عرضه شود. درست مانند مدل قبلی، این گوشی همانند Redmi K60 Ultra دارای استاندارد IP68 ضد گرد و غبار و آب خواهد بود.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا