گوشی موبایل

میان رده بعدی وان پلاس یک باتری بزرگ دارد

وان پلاس بزودی قصد دارد گوشی میان رده جدید نورد 4 را با طراحی متفاوت و سخت افزاری میان رده رونمایی کند. اکنون اطلاعاتی درباره یک میان رده دیگر وان پلاس منتشر شده که خبر از داشتن یک باتری پرظرفیت می دهد.

گفته شده گوشی جدید باتری 7000 میلی آمپرساعتی دارد. این خبر توسط DCS ویبو منتشر شده که می گوید چنین گوشی بزودی توسط وان پلاس با مشخصات میان رده رونمایی خواهد شد.

این گزارش ادعا می کند که گروه Ouga در حال کار بر روی یک پک باتری 7000 میلی آمپر ساعتی است، برای کسانی که نمی دانند، گروه Ouga آزمایشگاه تحقیقاتی و توسعه ترکیبی وان پلاس و اوپو محسوب می شود.  بزرگترین باتری موجود در میان گوشی های وان پلاس برای Ace 3 Pro بوده که به 6100 میلی آمپرساعت می رسد.

میان رده بعدی وان پلاس یک باتری بزرگ دارد

با این حال، گوشی آینده با این باتری بزرگ، بخشی از سری پرچمدار یا قاتل پرچمدار نیست. بنابراین احتمال دارد بخشی از سری نورد همیشگی باشد که میان رده متفاوتی هستند.

Digital Chat Station اضافه می کند که این گوشی در مراحل نخست توسعه خود قرار دارد. به عبارت دیگر، رونمایی نزدیک نیست و باید منتظر ماند تا برنامه وان پلاس آشکار شود.  انتظار داریم در هفته های آینده شایعات بیشتری دردسترس قرار گیرد.

 

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا